Vetfrakkenbeurs Ranst BE
Re: Vetfrakkenbeurs Ranst BE
Stond zelfs iemand met Locomotiefjes!
In ieder geval een project minder in mijn atelier.
En je de best draaiende stand blijft natuurlijk de door de vetfrakken bemande horeca!
Complimenten aan de organisatie.
In ieder geval een project minder in mijn atelier.
En je de best draaiende stand blijft natuurlijk de door de vetfrakken bemande horeca!
Complimenten aan de organisatie.
- Bijlagen
-
- 0871D826-560C-4786-967E-DE48F0374809.jpeg (258.79 KiB) 13419 keer bekeken
-
- IMG_5386.jpeg (503.41 KiB) 13419 keer bekeken
-
- IMG_5380.jpeg (367.88 KiB) 13419 keer bekeken
-
- IMG_5379.jpeg (682.72 KiB) 13419 keer bekeken
-
- 33C5858C-4442-492C-A3F6-B404820E239D.jpeg (492.88 KiB) 13419 keer bekeken
Dat is wel een mooie rooie!
Een van mijn favorieten van dit beursbezoek. Relatief onopvallend werkpaard dat toch heel prettig op het netvlies valt als je er wat langer naar staat te kijken. Een mooie grote-mensenbrommer.
Leuk weetje is dat het blok oorspronkelijk was ontworpen voor de FIAT 500, die daarmee 140 km/u haalde.

Was er ook en heb enkele leuke dingen kunnen aanschaffen (ondermeer 4 jaren 50´ dinkyracers). Volgende keer misschien een vergadermoment aan de bar afspreken? Dan trakteer ik een pint.
Prima plan! Ik begrijp inmiddels dat zo'n beetje het halve forum daar rondliep.
Zaterdag de Guzzi Airone gestart, maar toen bleek dat de accu leeg was.
En met een lege accu laadt de dynamo de accu niet bij. En om zonder licht, claxon en remlicht te gaan rijden, daar had ik geen zin in.
Maar vandaag was ook nog prima weer, dus vandaag het rondje van zaterdag gereden.

Maar vandaag was ook nog prima weer, dus vandaag het rondje van zaterdag gereden.
Sorry voor mijn opmerking,
U ben op het forum van de oude fiets!
Niet op het forum van de oude motorfiets.
U ben op het forum van de oude fiets!
Niet op het forum van de oude motorfiets.
Prachtig! Italianen en techniek, dat levert toch altijd kunstwerken op. Nou ja, meestal dan.
Dat gezegd hebbende, in ons bescheiden hoekje van de wereld is er toch maar één echte Airone: il campionissimo, il più grande di tutti ...
Dat gezegd hebbende, in ons bescheiden hoekje van de wereld is er toch maar één echte Airone: il campionissimo, il più grande di tutti ...