Actie! Met korting lid worden van vereniging De Oude Fiets.

Beurzen, evenementen en toertochten voor liefhebbers van historische fietsen.
Fongers1952
Berichten: 716
Lid geworden op: 19 jun 2012, 21.18

Re: Actie! Met korting lid worden van vereniging De Oude Fiets.

Bericht door Fongers1952 »

Jeroen Zuiderwijk schreef: 25 nov 2020, 15.22
Elibert van Dalen schreef: 22 nov 2020, 21.50 voor mij hoeft het allemaal ook niet perse. maar je ontkomt er vrijwel niet meer aan. ik denk ook kwa bereikbaarheid om jongeren enthousiast te krijgen bijvoorbeeld. is facebook en insta de place to be :lol:
Tja, maar aan de andere kant zijn er ook steeds meer mensen die zich terug trekken uit facebook of lopen met de wens om facebook in ieder geval te minderen. Ik zie het nog wel gebeuren dat facebook weer gaat verdwijnen in niet al te lange tijd als er iets anders komt wat alle opstapelende nadelen van facebook oplost. Een forum heb je tenminste zelf meer in de hand, is veel beter te modereren en het werkt ook veel beter als archief waarin je informatie kunt vinden uit oude posts. Maar je moet er wel specifiek naartoe om het te volgen. En dat is voor de minder vaste volgers meestal toch een drempel. Ik zou zelf toch veel liever terug willen naar forums in plaats van facebook groepen. Facebook heeft zo zijn voordelen, maar de nadelen beginnen bij mij in ieder geval steeds meer te knagen.
Ik kijk elke dag, al is het maar even, op het forum.
MAAR het staat voor mij wel vast dat je via Facebook meer nieuwe leden kan werven dan via het forum. Op Facebook wordt veel gezocht door hobbyisten naar "lotgenoten"
Liefhebber van Fongers, Gazelle, Simplex en Lucia
Elibert van Dalen
Berichten: 744
Lid geworden op: 19 jun 2012, 23.02
Locatie: Gazelle(g) Brabant

Re: Actie! Met korting lid worden van vereniging De Oude Fiets.

Bericht door Elibert van Dalen »

Fongers1952 schreef: 29 nov 2020, 09.35
Jeroen Zuiderwijk schreef: 25 nov 2020, 15.22
Elibert van Dalen schreef: 22 nov 2020, 21.50 voor mij hoeft het allemaal ook niet perse. maar je ontkomt er vrijwel niet meer aan. ik denk ook kwa bereikbaarheid om jongeren enthousiast te krijgen bijvoorbeeld. is facebook en insta de place to be :lol:
Tja, maar aan de andere kant zijn er ook steeds meer mensen die zich terug trekken uit facebook of lopen met de wens om facebook in ieder geval te minderen. Ik zie het nog wel gebeuren dat facebook weer gaat verdwijnen in niet al te lange tijd als er iets anders komt wat alle opstapelende nadelen van facebook oplost. Een forum heb je tenminste zelf meer in de hand, is veel beter te modereren en het werkt ook veel beter als archief waarin je informatie kunt vinden uit oude posts. Maar je moet er wel specifiek naartoe om het te volgen. En dat is voor de minder vaste volgers meestal toch een drempel. Ik zou zelf toch veel liever terug willen naar forums in plaats van facebook groepen. Facebook heeft zo zijn voordelen, maar de nadelen beginnen bij mij in ieder geval steeds meer te knagen.
Ik kijk elke dag, al is het maar even, op het forum.
MAAR het staat voor mij wel vast dat je via Facebook meer nieuwe leden kan werven dan via het forum. Op Facebook wordt veel gezocht door hobbyisten naar "lotgenoten"

klopt ik kijk ook iedere dag op het forum hier. reageer niet vaak maar lees wel mee nog steeds,...
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s :!:
Gebruikersavatar
Jorisoudefiets
Berichten: 85
Lid geworden op: 17 okt 2017, 09.07
Locatie: Bussum
Contacteer:

Re: Actie! Met korting lid worden van vereniging De Oude Fiets.

Bericht door Jorisoudefiets »

Kwaliteit zal overleven mag ik hopen. Dit forum biedt mij veel meer kwaliteit dan Social Media. Ik kijk nauwelijks op Social media.
Bussum
-1891 Sparkbrook
-1928 Seidel & Naumann Germania nr.3
-1938 Gnome Rhone (alu buizen)
-1938 Gazelle oma
-1949 Bridge oma
-1951 Duravia (alu frame)
-'50-'60er Nancia en SIF
-1966 Burgers oma
-1966 Batavou
-1968 Magneet ABC
Plaats reactie