Foto-thema maart: De Fietsenwerkplaats
Re: Foto-thema maart: De Fietsenwerkplaats
Zie ik hief een be esaatje staan?
Mijn hok
- Bijlagen
-
- 20250316_141630.jpg (292.83 KiB) 7175 keer bekeken
In mijn ‘werkplaats/opslag’ is voor de oplettende kijker ook nog een Alphonse Mucha affiche te zien. Helaas een miskoop op Marktplaats want een erg slechte afbeelding op hardboard.
Voor de snelle beslissers onder ons kan echter een mooie combinatie Alphonse Mucha, fiets en vrouwelijk schoon worden aangeschaft dat het authentieke iets beter weet te benaderen dan mijn hardboard versie; https://steendrukmuseum.nl/product/nieu ... e-herdruk/
Doe er je voordeel mee… Die van mij heb ik al gereserveerd.

Neem eens een kijkje op mijn website: http://www.fongersgroningen.nl
-
Leuk Jasper,
Het steendrukmuseum is ook zeer de moeite van een bezoek waard. Regelmatig geweldige exposities!
Nu over de kat op affiches en in de kunst
Het steendrukmuseum is ook zeer de moeite van een bezoek waard. Regelmatig geweldige exposities!
Nu over de kat op affiches en in de kunst
- fietshobbyist

Stilleven van de buiten-werkplaats voor het ruigere werk. Een plank om de haakse slijper en dergelijke, op te kunnen leggen, of zo.
Van vastgeroeste spatbord boutjes, bijvoorbeeld, worden hier de moeren afgeslepen.
De fiets is overigens een oude bekende, 1950-er Empo - niet de moeite waard om daar nog mee aan de gang te gaan.
Er groeit een dwergmispel (cotoneaster) doorheen. 's Zomers wordt de fiets gecamoufleerd ...
Laatst gewijzigd door fietshobbyist op 13 apr 2025, 17.14, 3 keer totaal gewijzigd.
Zal waarschijnlijk wel alleen voor de foto zijn bij de meesten vermoed ik zo

Ik heb zelf in iedergeval bijna altijd alles vol staan, moet er eerder voor waken dat ik niet elke keer over de spullen moet stappen en niet teveel bezig ben met steeds spullen verplaatsen om ergens bij te kunnen.

Heb inmiddels wel geleerd, als je iets kwijt bent geraakt tijdens het sleutelen, dat je de boel moet gaan opruimen ipv lopen zoeken. Bijna altijd vind je het dan eerder weer.
Werkt daarna ook weer een stuk makkelijker. Als de boel
Foto's van vannacht
.
- Bijlagen
-
- IMG_20250411_063616_5.jpg (341.83 KiB) 577 keer bekeken
-
- IMG_20250411_063648_2.jpg (301.52 KiB) 577 keer bekeken
-
- IMG_20250411_063554_6.jpg (302.09 KiB) 577 keer bekeken
-
- IMG_20250411_031749_3.jpg (251.83 KiB) 577 keer bekeken
-
- IMG_20250411_031936_8.jpg (286.07 KiB) 577 keer bekeken
Je was vast iets kwijt voordat je deze foto maakte. Ziet er zeer gestructureerd uit als je het mij vraagt. Zitten al die laatjes vol?Borcheld schreef: ↑11 apr 2025, 03.49Zal waarschijnlijk wel alleen voor de foto zijn bij de meesten vermoed ik zo![]()
Ik heb zelf in iedergeval bijna altijd alles vol staan, moet er eerder voor waken dat ik niet elke keer over de spullen moet stappen en niet teveel bezig ben met steeds spullen verplaatsen om ergens bij te kunnen.![]()
Heb inmiddels wel geleerd, als je iets kwijt bent geraakt tijdens het sleutelen, dat je de boel moet gaan opruimen ipv lopen zoeken. Bijna altijd vind je het dan eerder weer.
Werkt daarna ook weer een stuk makkelijker. Als de boel
Foto's van vannacht
.