RIH 6742

Vragen, discussies en info over racefietsen en sportieve fietsen met derailleur.
Durabo88
Berichten: 2687
Lid geworden op: 2 jun 2012, 23.40

Re: RIH 6742

Bericht door Durabo88 »

Ziet er goed uit! Knap gedaan.
Sportief fietsend!
TonTon
Berichten: 179
Lid geworden op: 11 sep 2023, 18.56

Re: RIH 6742

Bericht door TonTon »

Geweldig Marco, wat een metamorfose van dat oorspronkelijke frame, Mijn complimenten en ben benieuwd naar de opbouw.
Gebruikersavatar
marco verbaant
Berichten: 744
Lid geworden op: 19 jul 2015, 22.49

Re: RIH 6742

Bericht door marco verbaant »

TonTon schreef: 28 aug 2024, 02.35 Geweldig Marco, wat een metamorfose van dat oorspronkelijke frame, Mijn complimenten en ben benieuwd naar de opbouw.
Het is een RIH, dus moest het een RIH worden/blijven. Een metamorfose, maar dan eentje terug naar zijn roots. Qua afmontage hoeft het niet spannend te worden zolang het in hoofdzaak maar wel klassiek is. Mijn andere échte klassieker (Jabo) is nagenoeg geheel Campagnolo, maar dat is wel een kostbare geworden daardoor. D'n deze wordt een klassieke mix van Italiaanse, Spaanse, Franse, Belgische, Engelse en Japanse onderdelen... :D
TonTon
Berichten: 179
Lid geworden op: 11 sep 2023, 18.56

Re: RIH 6742

Bericht door TonTon »

Ja die Jabo is ook heel mooi en zeker voorzien met Campagnolo. Af en toe is het wel eens leuk om er wat meer aan uit te geven, zolang je er maar wel plezier aan beleefd. Maar die RIH zal ook best mooi gaan worden en een allegaartje heeft ook wel iets. Ik volg jouw project
Gebruikersavatar
marco verbaant
Berichten: 744
Lid geworden op: 19 jul 2015, 22.49

Re: RIH 6742

Bericht door marco verbaant »

Tja... ik ben nog van de generatie "allegaartjes" wielrenners. Tegenwoordig moeten mensen liefst een nieuw setje wielen bijvoorbeeld als een van de twee het heeft begeven. Wij repareerden het kapotte wiel met vervangende onderdelen en gingen weer verder. Ik denk dat we vroeger duurzamer waren dan waar men tegenwoordig de mond vol van heeft.... :D
Plaats reactie