Fongers Super Sport Sky Blue 1959 - L 987
Re: Fongers Super Sport Sky Blue 1959 - L 987
Bij deze nog de ‘voor’ foto.
- Bijlagen
-
- IMG_2918.jpeg (134.65 KiB) 296 keer bekeken
Neem eens een kijkje op mijn website: http://www.fongersgroningen.nl
Erg fraai en fijn dat ik de juiste hulp kon bieden.
Sportief fietsend!
Mooi geworden Jasper. Dit blijft een bijzondere kleur. Een balhoofdtransfer zou het beeld inderdaad compleet maken (desnoods met wijkende adelaars...).
Jos
Jos
-
Jasper, bijlakken doe je niet aan.JasperA schreef: ↑22 feb 2024, 21.28Ik zat even te kijken waar je op doelde maar ik zie nu dat op de na foto de betreffende onderdelen omgedraaid staan. De bagagedrager ziet er aan de onderkant idd een stuk ‘gelakter’ uit dan de bovenkant… En bijlakken daar doe ik niet aan, enkel poetsen en polijsten.Maarten Waarlé schreef: ↑22 feb 2024, 21.22 Er is ook wat lak in de juiste kleur bij gekomen begrijp ik.
Maar wat doe je dan met ingevreten roestplekken?
Iets waar we allemaal mee te maken krijgen, vooral bij spatborden
Liefhebber van Fongers, Gazelle, Simplex en Lucia
Bij het poetsen en polijsten verwijder je al veel van de losse roest. Met wat rijwielpoetsolie oogt het dan al een stuk beter. De open plekken en zeker de onderkant van de spatborden zet ik in de Owatrol. Het resultaat daarmee is zodanig dat bijlakken niet nodig is. Althans, ik vind dat dan niet nodig. De fiets wordt er ook niet mooier van in ieder geval.Fongers1952 schreef: ↑30 okt 2024, 20.03Jasper, bijlakken doe je niet aan.JasperA schreef: ↑22 feb 2024, 21.28Ik zat even te kijken waar je op doelde maar ik zie nu dat op de na foto de betreffende onderdelen omgedraaid staan. De bagagedrager ziet er aan de onderkant idd een stuk ‘gelakter’ uit dan de bovenkant… En bijlakken daar doe ik niet aan, enkel poetsen en polijsten.Maarten Waarlé schreef: ↑22 feb 2024, 21.22 Er is ook wat lak in de juiste kleur bij gekomen begrijp ik.
Maar wat doe je dan met ingevreten roestplekken?
Iets waar we allemaal mee te maken krijgen, vooral bij spatborden
Neem eens een kijkje op mijn website: http://www.fongersgroningen.nl