Gnutti crankentrekker
Re: Gnutti crankentrekker
Is er toevallig ook bekend op hoeveel nm de crankbouten
Vast gedraaid moeten worden? Kon zelf niks vinden van gnutti zelf.
Maar als ik van gelijkaardige constructies uitga,
Word er vanuit Shimano genoemd 35-50nm
En een andere bron na het omrekenen ongvr 40 nm
Heb gelukkig die ene crankbout ook alweer terug gevonden
Vast gedraaid moeten worden? Kon zelf niks vinden van gnutti zelf.
Maar als ik van gelijkaardige constructies uitga,
Word er vanuit Shimano genoemd 35-50nm
En een andere bron na het omrekenen ongvr 40 nm
Heb gelukkig die ene crankbout ook alweer terug gevonden
Gevalletje vast is vast.
Heb hem ontvangen, zou hem volgende week ergens opsturen de crank.
Maar ik las ook ergens ook dat betalende leden pb's konden versturen. Zover ik weet ben ik betalend lid, ik kan ook in de documentatiebank komen. (En pdf-bestanden binnenhalen)
Of spelen er nog meer restricties voordat je berichten kunt versturen?
Gr. Kevin
Heb weer speling op de trapas helaas, heb ik iets niet goed gedaan of niet vast genoeg gezet? Of is dit een kwestie van beetje Loctite (vloeibare draadborging) op het draad doen?
Beide onderdelen zijn in elk geval verschoven.
-
Deze onderdelen zijn van voor Loctite, dus moet het zonder kunnenBorcheld schreef: ↑5 jan 2025, 08.17 Heb weer speling op de trapas helaas, heb ik iets niet goed gedaan of niet vast genoeg gezet? Of is dit een kwestie van beetje Loctite (vloeibare draadborging) op het draad doen?
IMG_20250105_080415.jpgIMG_20250105_080434.jpg
Oorzaken:
Niet goed vast gedraaid
Bracket niet vlak of verfresten op de rand
Lagers verrot
/Marten
OK, dan verzamel ik even de adresgegevens van twee andere mensen, die zo'n afnemer willen. Zodat die een afnemer thuisgestuurd kunnen krijgen en een rekening uiteraard.Borcheld schreef: ↑5 jan 2025, 05.39Heb hem ontvangen, zou hem volgende week ergens opsturen de crank.
Maar ik las ook ergens ook dat betalende leden pb's konden versturen. Zover ik weet ben ik betalend lid, ik kan ook in de documentatiebank komen. (En pdf-bestanden binnenhalen)
Gr. Kevin
Sportief fietsend!
Ik heb het pakketje met de crank gister op de post gedaan, zou dus vandaag om 12:00 "gelicht" moeten zijn (als de info van het pakketpunt locatie zoeker klopt iniedergeval)Durabo88 schreef: ↑5 jan 2025, 14.13OK, dan verzamel ik even de adresgegevens van twee andere mensen, die zo'n afnemer willen. Zodat die een afnemer thuisgestuurd kunnen krijgen en een rekening uiteraard.Borcheld schreef: ↑5 jan 2025, 05.39Heb hem ontvangen, zou hem volgende week ergens opsturen de crank.
Gr. Kevin
Owja ik zou graag dus 2 Exemplaren van de cranktrekker (1tje op reserve) willen hebben als dat kan.
Heb je dat en je adres/contactgegevens al aan Marten doorgemaild?
Sportief fietsend!