Gazelle herenfiets frame

Plaats reactie
Empo's bijgebouw
Berichten: 621
Lid geworden op: 13 apr 2019, 10.45
Contacteer:

Re: Gazelle herenfiets frame

Bericht door Empo's bijgebouw »

Waar die je de opleiding?
Gestopt hobbyist antieke transportfietsen
Empo's bijgebouw
Berichten: 621
Lid geworden op: 13 apr 2019, 10.45
Contacteer:

Re: Gazelle herenfiets frame

Bericht door Empo's bijgebouw »

ik heb de opleiding in groningen gedaan met indd alleen moderne fietsen maar had een leraar die allerlij fongers matriaal had dat vond ik wel leuk
inmiddels 3 jaar klaar met de opleiding maar nogsteeds contact
helaas is de afstand vrij groot anders had ik misschien nog wel wat voor je gehad
Gestopt hobbyist antieke transportfietsen
Empo's bijgebouw
Berichten: 621
Lid geworden op: 13 apr 2019, 10.45
Contacteer:

Re: Gazelle herenfiets frame

Bericht door Empo's bijgebouw »

klopt elke dag met die moderne rommel bezig
begin er een kleinbeetje klaar mee te zijn alweer een frame breuk
dit komt inmiddels al zo vaak voor dat het niet leuk meer is
ook velgen waar de nippels door de velg getrokken worden of dat de rem de velg heeft versleten met die magura remmen en dan gegevenogen blik de velg zo dun word dat de band er gewoon de velg uitelkaar drukt
of dat de remmen ongenezelijk beginnen piepen

sorry ik zal ophouden met klagen
het is een leuk vak met elke dag wat anders eene keer makelijker dan de andere keer
maar zo u en dan een technische storing opzoeken of een fiets ombouwen is ook wel erg leuk

veel plezier met je opleiding en doe je best

welke mappen gebruik jij trouwens?
die die mijn collega 10 jaar geleden ook heeft gebruikt en ik ook?
weet zo even niet welke map ik zo had maar weet wel dat mijn collega die ook had
Gestopt hobbyist antieke transportfietsen
de rode
Berichten: 1191
Lid geworden op: 25 nov 2013, 06.09

Re: Gazelle herenfiets frame

Bericht door de rode »

Steve Frenken schreef: 3 jul 2022, 18.07 Ik volg de opleiding op het koning Willem 1 college in den Bosch. Ik volg deze opleiding in een BBL vorm dus werken/leren.

Weet niet als u zelf opzoek bent naar een opleiding of cursus... Maar anders zijn de dag cursussen in Nieuwegein bij het ibki ook erg leerzaam... Echter is dit helaas alleen maar gericht op nieuwere fietsen (zo ver ik weet).
mijn zoon heeft deze opleiding ook in Den Bosch gevolgd een aantal jaren terug ; volgens mij word die op heel weinig plekken gegeven ?[aangezien zijn klasgenoten van heinde en verre kwamen]
peterbakker
Berichten: 472
Lid geworden op: 8 mar 2018, 19.05

Re: Gazelle herenfiets frame

Bericht door peterbakker »

Hoi Steve . Ik heb genoeg liggen voor je denk ik . Misschien dat je met bovenin Nederland richting Alkmaar bedoel ? Zoja dan hoor ik wel van je !! Groetjes Peter Bakker
peterbakker
Berichten: 472
Lid geworden op: 8 mar 2018, 19.05

Re: Gazelle herenfiets frame

Bericht door peterbakker »

Meer dan 100 fietsen, heel veel onderdelen. Ook een paar gazelle fietsen/ frames. Bij interesse mag je ook appen hoor. 06 25012092. Groetjes Peter
Plaats reactie