Locomotief Tour d’ Avenir oud ijzer?
Locomotief Tour d’ Avenir oud ijzer?
Is er voor deze 59cm locomotief van eind 60s interesse of is dit oud ijzer? Een voorpoot heeft een slinger. Voor mij oud IJzer. Dus gratis ophalen in Eindhoven en wil hem evt. Mee naar de leden vergadering nemen of Berlicum.
- Bijlagen
-
- IMG_5429.jpeg (763.57 KiB) 3851 keer bekeken
-
- IMG_5427.jpeg (769.85 KiB) 3851 keer bekeken
-
- IMG_5426.jpeg (547.56 KiB) 3851 keer bekeken
-
- IMG_5425.jpeg (733.29 KiB) 3851 keer bekeken
- marco verbaant
Re: Locomotief Tour d’ Avenir oud ijzer?
hé, ook toevallig. Ik heb van de week net zo'n driepoot SR Maxy cranksetje compleet gemaakt. 

"de waarde van een klassieke fiets zit in het hart, niet in een portemonnee"
Vast wel iemand voor te vinden als je het hier, Markplaats en op Facebookgroepen zet.
Sportief fietsend!
Voor zo'n onbekende set is het wel bijzonder er drie kort achter elkaar te zien. Het is overigens een set van SR uit de Custom 3-serie. Er is ook een luxere variant met afneembare kettingbladen.marco verbaant schreef: ↑21 mar 2025, 11.58 hé, ook toevallig. Ik heb van de week net zo'n driepoot SR Maxy cranksetje compleet gemaakt.![]()
Deze zat op mijn nieuwe Olympia Sport:
-
Onbekend? In mijn beleving zaten za op iedere goedkope fiets toen crankspietjes uit de mode raakten.non-fixie schreef: ↑21 mar 2025, 19.00Voor zo'n onbekende set ismarco verbaant schreef: ↑21 mar 2025, 11.58 hé, ook toevallig. Ik heb van de week net zo'n driepoot SR Maxy cranksetje compleet gemaakt.![]()
/Marten
Oké frame is oud ijzer Crankstel is nog wel een liefhebber voor te vinden.
Ga niet mee leuren.
Non-Fixi: die van mij is misschien wel in betere staat. Ik zal hem voor je meenemen naar de volgende bijeenkomst voor je.
Ga niet mee leuren.
Non-Fixi: die van mij is misschien wel in betere staat. Ik zal hem voor je meenemen naar de volgende bijeenkomst voor je.
- marco verbaant
Zo eentje heb ik dus nu. De losse bladen had gelukkig mijn vaste leverancier Roog Bikes in Dongen gelukkig nog liggen, met de speciale bladboutjes...

- Bijlagen
-
- hamsterweken.jpg (492.26 KiB) 3536 keer bekeken
"de waarde van een klassieke fiets zit in het hart, niet in een portemonnee"
Oh, dat is nog weer een andere. Ik bedoelde eigenlijk deze, die ik trouwens wel mooi vind:
(foto van Velobase)
(foto van Velobase)
Deze Locomotief is voorlopig gered van de ijzerbak.
Dankjewel TonTon.
Dankjewel TonTon.