Gazelle populair transport 1926
Gazelle populair transport 1926
Gazelle populair transport
Is kompleet maar de andere foto's staan niet op de foto maar zijn er wel bij
En is gewoon fietsbaar alleen trapas is niet helemaal lekker
Is kompleet maar de andere foto's staan niet op de foto maar zijn er wel bij
En is gewoon fietsbaar alleen trapas is niet helemaal lekker
- Bijlagen
-
- 20241204_125922.jpg (326.84 KiB) 897 keer bekeken
-
- 20241204_125908.jpg (343.1 KiB) 897 keer bekeken
-
- Screenshot_20241205_105735_Samsung Internet.jpg (61.7 KiB) 897 keer bekeken
antieke transportfietsen
- HJvMontfort
Re: Gazelle populair transport 1926
" maar de andere foto's staan niet op de foto maar zijn er wel bij"
opzoek naar een Phoenix van het eerste uur
Bijzondere fiets hoor! Heeft hij ook zo'n Gazelle kettingblad?
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Is dit een replica /verbouwd frame waarmee de Mohawk-look is nagebootst?
Het is wel een orrigineel transportframe
antieke transportfietsen
Ja ; maar later verbouwd tot mohawk of is het frame origineel af fabriek mohawk ? die onderste lug lijkt me voor een rechte buis i.p.v meelopend met schuinte van de buis onder Marcel heeft dat ook al eerder gedaan met een ,24 er frame meen ik ...
ik krijg het idee, als er een model transportfiets er niet meer is dan verbouwen we we er een naar een zeldzaam model.
Van een standaard frame naar een speciaal model of een stuk er op of juist een stuk er af alles is mogelijk.
Ik vind het echt knap dat mensen het kunnen, dat wel.
Maar wie weet het over 10 of 20 jaar nog ? ik ben bang dat ze dan weer als origineel op de markt verschijnen.
Van een standaard frame naar een speciaal model of een stuk er op of juist een stuk er af alles is mogelijk.
Maar wie weet het over 10 of 20 jaar nog ? ik ben bang dat ze dan weer als origineel op de markt verschijnen.
Dat dus ,zo ie het ook gegaan bij verzaagde tandems die voor kruisframe-transportfietsen zijn verkocht aan onwetenden die dachten een zeldzaam exemplaar op de kop te hebben getikt ; wel knap gemaakt maar eerlijk erbij vermelden dat het om een zelfbouw/replica gaat als dat zo zou zijn ; was het deze of vergis ik me ? https://www.transportfiets.net/2020/11/ ... -uit-1926/theodorus schreef: ↑8 dec 2024, 16.01 ik krijg het idee, als er een model transportfiets er niet meer is dan verbouwen we we er een naar een zeldzaam model.