Waneer is een fiets oudijzer

Beau-Velo

Re: Waneer is een fiets oudijzer

Bericht door Beau-Velo »

Ik heb de afgelopen jaren een aantal Locomotief fietsen gerestaureerd of gemoderniseerd maar in ieder geval behouden. Maar dit ging ook gepaard met een aantal donor fietsen die het dan niet gered hebben. Dus er zijn nu minder Locomotief fietsen in NL maar er hierdoor ook weer een paar gered. Afgelopen week heb ik een Locomotief kruisframe op de milieustraat in de Ijzerbak gegooid over een paar Giant fietsen uit de tijd dat die het goed deden. Dat kruisframe was een gratis gift via dit forum en waarvoor ik bij de dochter van de eigenaresse op de pijnbank moest. Maar deuken in de buis en gaten door bruut afgebroken slotmontage platen. Op de weg naar huis bedacht ik me dat er na mij een fiets liefhebber nee schuddend boven die ijzerbak stond te kijken. Soms geeft opruimen een heerlijk gevoel van weer ruimte in mijn werkplaats maar vooral in mijn hoofd. Maar wanneer doe je goed??
Ik vind rijtje balhoofd framedelen erg leuke trofeeën. Was begonnen aan een kleur stalen collectie van onderbuizen
Bijlagen
IMG_5591.jpeg
IMG_5591.jpeg (502.66 KiB) 447 keer bekeken
Plaats reactie