Post.nl

Voor alle off-topic zaken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fotomaan
Berichten: 1574
Lid geworden op: 1 jun 2012, 19.24
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Post.nl

Bericht door Fotomaan »

Hoi mensen,

Is er wel eens iemand een poststuk verloren omdat het bij Post.nl niet meer te vinden was?
Ik heb een trapas (alleen de as) van een transportfiets opgestuurd. De baliemedewerker vertelde mij dat het wel met de brievenpost meekon. Was goedkoper en maar gedaan dus maar nu is het niet meer te vinden.
Misschien dat er iemand ervaring mee heeft en weet hoe je zoiets op kunt lossen?
Morgen eerst maar eens naar de balie bij de JUMBO om te vragen wat zijn er mee kunnen.
Heel vervelend allemaal temeer omdat er iemand er op zit te wachten.

Groetjes van mij,
Charles Waagenaar
Ik hou van fietsen maar ook van fietsen.
Elibert van Dalen
Berichten: 744
Lid geworden op: 19 jun 2012, 23.02
Locatie: Gazelle(g) Brabant

Re: Post.nl

Bericht door Elibert van Dalen »

heb het wel eens gehad. na een paar dagen niet binnen bij diegene, paar weken gewacht nog niks. daarna overeengekomen de helft van het bedrag terug te storten. je kunt er weinig mee geen track en trace
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s :!:
Gebruikersavatar
wimjansen
Berichten: 684
Lid geworden op: 4 aug 2012, 14.07
Locatie: Weesp

Re: Post.nl

Bericht door wimjansen »

Bij ons al enkele malen voorgekomen. Zendingen voor o.a. Marktplaats v/v zijn net Russische roulette. Een pakje met adres enkele straten verderop werd geweigerd: vervolgens is het nergens meer bezorgd.... Helaas is het vroeger eerbare beroep van postbode volledig uitgehold en gedevalueerd, zodat dubieuze lieden parttime brieven in bussen drukken voor een hongerloontje. En als er dan iets leuks tussen lijkt te zitten is de verleiding blijkbaar groot. En kraait er geen haan naar, soms zelfs mét T&T-code.
Farmaceutische bedrijven sturen al jaren geen artikelen meer per PostNl wegens de onbetrouwbare ontvangst. Het is vergelijkbaar met NS, Keuringsdienst van Waren, telefoon en wellicht binnenkort ons drinkwater(!): overal waar de uitverkoop door privatisering heeft toegeslagen. Wat gelukkig overgebleven is: mijn fiets, een nog steeds betrouwbaar transport- en communicatiemedium :lol: !
DCR gaat nooit verloren....
van den Wittenboer
Berichten: 43
Lid geworden op: 19 jun 2012, 22.43

Re: Post.nl

Bericht door van den Wittenboer »

Pas op Wim!,

Ik heb jou ook wel eens een koprol met je fiets zien maken........


Frits
Ga toch fietsen......
Gebruikersavatar
Fotomaan
Berichten: 1574
Lid geworden op: 1 jun 2012, 19.24
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Post.nl

Bericht door Fotomaan »

We zijn blij te kunnen melden dat de as inmiddels is aangekomen :)
Normaal gesproken duurt het een dag en meestal gaat dat heel goed. Deze keer echter een kleine hapering.
De nieuwe eigenaar zat natuurlijk vol verwachting op de as te wachten zodat hij zijn fiets weer werkbaar kon maken en dan duurt iedere dag lang natuurlijk ;)

Maar hij is weer boven water, dat is te zeggen, hij zit weer in een trapashuis 8-)

Groetjes van mij,
Charles Waagenaar
Ik hou van fietsen maar ook van fietsen.
Plaats reactie