Forum software update

Een korte introductie in dit forum en tips voor het gebruik.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sandra
Berichten: 264
Lid geworden op: 8 apr 2012, 20.54
Locatie: Dronten
Contacteer:

Forum software update

Bericht door Sandra »

Beste mensen,

Allereerst de beste wensen voor 2014!

We hebben zojuist de software waarop het forum draait bijgewerkt naar de nieuwste versie. Mochten jullie tegen een forumtechnisch probleem aanlopen, laat ons dat dan even weten.


Groet, Ruud/Sandra
Gebruikersavatar
JasperA
Berichten: 969
Lid geworden op: 18 nov 2012, 00.09
Contacteer:

Re: Forum software update

Bericht door JasperA »

Dag Sandra,

Ik loop er nog wel eens tegenaan (ook al voor de forum software update dus daar zal het niet aan liggen) dat PB's erg lang in mijn Postvak UIT blijven hangen voordat ze daadwerkelijk verstuurd worden.

Wat zou hiervan de reden kunnen zijn? Het komt met name voor wanneer ik al meerdere berichten heb verstuurd naar dezelfde persoon. Alsof er dan iets is ingesteld dat mijn bericht moet controleren op spam.

Op zich is even geduld hebben wel een oplossing maar ik hecht er waarde aan om berichten asap te beantwoorden. Als dan een bericht bijna een dag in mijn Postvak UIT blijft hangen vind ik dat vervelend ten opzichte van de ontvangende partij.

Groet, Jasper
Neem eens een kijkje op mijn website: http://www.fongersgroningen.nl
Gebruikersavatar
Sandra
Berichten: 264
Lid geworden op: 8 apr 2012, 20.54
Locatie: Dronten
Contacteer:

Re: Forum software update

Bericht door Sandra »

Dag Jasper,

Bijzonder, dat heb ik nog niet eerder gehoord. Ik kan zo snel ook geen verklaring bedenken. We pakken het op!

Groet, Sandra
Gebruikersavatar
Sandra
Berichten: 264
Lid geworden op: 8 apr 2012, 20.54
Locatie: Dronten
Contacteer:

Re: Forum software update

Bericht door Sandra »

Ik heb inmiddels wat testjes gedaan en ik ben even gedoken in handleiding van phpbb, het systeem dat we gebruiken voor dit forum. En ik ben eruit ;)

Als je een PB verzendt, dan komt deze in 'postvak uit' te staan. Hierin blijft het staan, totdat het is gelezen door de geadresseerde. Pas nadat het bericht is gelezen, komt het bij 'verzonden' te staan.

Niet erg logisch, en inderdaad verwarrend, maar we hebben het er maar mee te doen. Nu zijn jullie op de hoogte in ieder geval!

Groet, Sandra
Gebruikersavatar
JasperA
Berichten: 969
Lid geworden op: 18 nov 2012, 00.09
Contacteer:

Re: Forum software update

Bericht door JasperA »

Dank! Ook voor het snelle oppakken! Hoef ik mij niet langer schuldig te voelen bij een berichtje in het Postvak UIT... :D
Neem eens een kijkje op mijn website: http://www.fongersgroningen.nl
Gebruikersavatar
Sandra
Berichten: 264
Lid geworden op: 8 apr 2012, 20.54
Locatie: Dronten
Contacteer:

Re: Forum software update

Bericht door Sandra »

Het goede nieuws is dat je het bericht - zolang het nog niet is gelezen door de geadresseerde - nog kunt wijzigen of verwijderen. Kan soms handig zijn :)

Groet, Sandra
Plaats reactie