even voorstellen: Anne de Jager

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Plaats reactie
A. de Jager
Berichten: 9
Lid geworden op: 7 aug 2012, 22.03

even voorstellen: Anne de Jager

Bericht door A. de Jager »

Hallo mede-clubleden,

Als "nieuwe" hier op het forum werd mij verzocht om mij onder de topic "even voorstellen" mij even voor te stellen.
Wel nu; mijn naam is Anne de Jager, ben nu 42 jaar en sinds 1999 lid van de vereniging. Dit omdat ik een Batavus bakfiets had gekocht en daar de historie van wou uitzoeken. Ondertussen heb ik er nog twee transportfietsen ( een gazelle en een 26 inch merkloos ) bij kunnen krijgen. Ook staat er een herenfiets van het Sneeker bedrijf Bouma in de schuur. Een tweede bakfiets ( Phoenix )is er ook al maar deze ligt uit elkaar en moet nog worden afgemaakt. Vanwege prive problemen ligt dit echter al een ( te lange ) tijd stil.
Door de nieuwe site van de vereniging lees ik ook de zaken hier op het forum en vond ik dat ik mij ook maar moest aanmelden. Ik ben meer een passief dan een actief lid van/voor de vereniging. Het mooie aan deze hobby is dat je iets weer helemaal terug kan brengen naar wat het was, gerestaureerd, gerepareert of alleen maar gangbaar gemaakt. Het mooiste, vind ik, dat het een compleet geheel kan gaan vormen: de fiets, de kleding en de assesoires.
met vriendelijke groet,

Anne de Jager
( Spreek uit als: Oane, op z'n Fries... )
Bijlagen
anne.jpg
anne.jpg (910.56 KiB) 4384 keer bekeken
Gebruikersavatar
maartenB
Berichten: 3821
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.39
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: even voorstellen: Anne de Jager

Bericht door maartenB »

Leuk verhaal. En dat op die foto ben jij, Anne?

groetjes,
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Elibert van Dalen
Berichten: 744
Lid geworden op: 19 jun 2012, 23.02
Locatie: Gazelle(g) Brabant

Re: even voorstellen: Anne de Jager

Bericht door Elibert van Dalen »

welkom
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s :!:
A. de Jager
Berichten: 9
Lid geworden op: 7 aug 2012, 22.03

Re: even voorstellen: Anne de Jager

Bericht door A. de Jager »

Ja, de man met snor dat ben ik. De snor is nu overgens verdwenen. De bakfiets is een Batavus bakfiets, voorheen in dienst van de gemeente Hoogeveen. Bouwjaar is vermoedelijk 1950.
Plaats reactie