De fiets heeft een Schweinfurt Torpedo achternaaf en Philips voornaaf. Hij is ooit met de kwast overgeschilderd en door mij gepimpt voor dagelijks gebruik.
Als ik naar Amsterdam moet parkeer ik gratis in Amstelveen en fiets op mijn Sparta de stad in:

Ook enigszins gepimpt om hem zo licht mogelijk te maken. Bij deze fietsen maakt originaliteit me niet zoveel uit, als ze maar mooi zijn en functioneel. Dit is echter anders bij mijn nieuwe aanwinst: Een Stokvis type A Tourist! Ik ben dolblij dat ik weer een heb. Deze heeft 28 inch velgen, dus veel meer mijn huidige maat. Hij heeft helaas geen zadel, het trommeltje ontbreekt en ik twijfel of de kettingkast origineel is. Maar ik heb een Stokvis! Ik kan het nog steeds niet geloven.

Beelden zeggen meer dan woorden! Er zit een Solar koplamp en dynamo op, Schweinfurt Torpedo achternaaf. Kan iemand mij vertellen wat voor merk het achterlicht is? Er staat iets in een soort vleermuis symbool met een duivels kopje, maar kan het niet lezen. Het is geheel van aluminium. Uit welk bouwjaar is deze Stokvis? Heeft iemand een los trommeltje voor me? Ik zag ergens een los trommeltje voorbij komen op dit forum...iemand uit Vlieland? Nou ja, nog genoeg vragen dus. Groeten!