Harry fietst mee

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Plaats reactie
HarryFietst

Harry fietst mee

Bericht door HarryFietst »

Hey,

Op weg naar het Buiksloterveer rij ik langs het Noordhollands kanaal. Achter mij begint een man steeds harder te fietsen en doet aan bumperkleven. Naar is dat. Op de pont aangekomen bekijkt hij niet mij, maar mijn fiets grondig. Hij is vooral gefocussed op het dealerplaatje. We raken aan de praat, blijken allebei fotografie als passie te hebben naast het fietsen.

Inmiddels is de stadsfiets overleden en heb ik een prachtige tweedehands Union op de kop getikt, door de jongens van Joop Harmans liefdevol rijklaar gemaakt. Stilstaand in het verkeer voor een stoplicht, of op de pont speur ik altijd naar bijzondere fietsen. Vaak aanleiding tot een praatje. Dat overkomt je in de auto nooit!

Groet,
Harry
maartenB

Re: Harry fietst mee

Bericht door maartenB »

Hoi Harry, welkom op het forum!
Tsja, geen reacties op je post over de Union, maar hij is inderdaad te nieuw voor de meeste mensen op dit forum. De focus ligt hier echt op fietsen tot 1970 (of veel ouder) en die van jou schat ik op jaren 90.
groetjes,
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Plaats reactie