Hallo,
Ik ben de fiets van mijn Opa aan het restaureren (sentimentele waarde), en nu wilde ik graag weten wat het bouwjaar is. Ik kom nog niet veel tegen aangezien de fiets onder een dikke laag stof zit, en de roest ook zijn werking doet, maar het frame nummer heb ik gevonden.
Wat ik kan lezen is: 1807288 Het nummer is geplaatst onder de zadelpen op de zadelbuis. zoals jullie misschien wel kunnen zien is de kleur ook wel erg specifiek . Heeft iemand hier een nummer van?
Alvast bedankt,
Paul Adelerhof
Gazelle heren fiets.
-
Gazelle heren fiets.
- Bijlagen
-
- Dit frame nummer staat op de zadelbuis onder de zadelpen.
- IMG_87489.JPG (93.54 KiB) 2913 keer bekeken
- Elibert van Dalen
Re: Gazelle heren fiets.
bwjr 1964.
mvg
mvg
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s
gerelateerde Facebook groepen
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
gerelateerde Facebook groepen

>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
Welkom op het forum!
Plaats eens wat fotos van de hele fiets? Misschien is overlakken wel helemaal niet nodig en kun je met gewoon poetsen een heel eind komen?
Plaats eens wat fotos van de hele fiets? Misschien is overlakken wel helemaal niet nodig en kun je met gewoon poetsen een heel eind komen?
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
dag Paul en welkom op het forum.
Welk is het type van de fiets dat je hebt? maw, wat staat er op het zadelbuis transfer?
Ed
Welk is het type van de fiets dat je hebt? maw, wat staat er op het zadelbuis transfer?
Ed
het wordt alsmaar GAZELLEger hier in Antwerpen