Mooie Italiaanse fietsen.

Kom je wat moois tegen? Deel het!
Plaats reactie
Martin H.
Berichten: 88
Lid geworden op: 20 jun 2012, 22.01

Mooie Italiaanse fietsen.

Bericht door Martin H. »

Hallo Allen,

hierbij nog een link naar zeer fraaie Italiaansche Rijwielen uit lang vervlogen tijden.

Zie hier: http://myoldbicycle.com/en

Groeten, Martin
Michiel Röben
Berichten: 725
Lid geworden op: 7 jun 2012, 14.23

Re: Mooie Italiaanse fietsen.

Bericht door Michiel Röben »

Hallo Martin,
Vond het reuze gezellig dat je langskwam en dat ik wat foto's kon scannen voor "het boek" Kaspar zat echt te smullen... Omdat ik ze op 1200 dpi heb gezet kun je de foto's lekker uitvergroten. Kaspar vond er nog 2 die we ook zouden kunnen gebruiken. We nemen nog even contact op. Toen ik in Toscane was heb ik ook enkele fietsen gefotografeerd Een paar nieuwe voor een fietsenwinkel in Lucca een een oudje. Zal ze eens opzoeken en op het forum plaatsen. Een mooi stelletje fietsen trouwens die op deze link staan. Ook mooi in beeld gebracht.

Groeten,
Michiel
Martin H.
Berichten: 88
Lid geworden op: 20 jun 2012, 22.01

Re: Mooie Italiaanse fietsen.

Bericht door Martin H. »

Hallo Michiel,

bedankt voor je bericht, en ja ik vond het ook erg gezellig. Het was het laatste vrije weekend van mijn vakantie. Ben al weer 2 weken aan het werk en begonnen met mijn nieuwe studie. Waar ontzettend veel tijd in gaat zitten maar ook erg leuk is om te doen. Nadeel dat ik minder tijd heb om aan mijn hobby te besteden. Er zijn projecten die op een laag pitje staan en eigenlijk een beetje aandacht verdienen. Ga in ieder geval naar de beurs in Vianen. Verder moet ik erg wennen aan het nieuwe forum en besteed er nu pas om de paar dagen tijd aan terwijl ik op het oude forum een aantal keren per dag aan het kijken was.

Nou tot horens en groet, Martin.

Ps. de restauratie berichten van Maarten Waarlé zijn een genoegen om op afstand te volgen. Chapeau! Verder benieuwd naar de foto's van de Pedersen van Gerrit.
Plaats reactie