Beurs Vianen 14-11-2015

Beurzen, evenementen en toertochten voor liefhebbers van historische fietsen.
Plaats reactie
remurk

Beurs Vianen 14-11-2015

Bericht door remurk »

Vandaag was het weer een gezellige beursdag in Vianen en dat voor de 10 keer. Organisator Michael van Asten werd daarom door voorzitter Maarten Bokslag (terecht) in het zonnetje gezet. Hierbij een linkje naar een fotoimpressie:

https://onedrive.live.com/redir?resid=4 ... lder%2cJPG
gerritkan

Re: Beurs Vianen 14-11-2015

Bericht door gerritkan »

Mooie foto's een goed sfeer beeld .
Zoals altijd was het weer een gezellig om er rond te lopen en her ender een praatje te maken .

Wegens de beperkte ruimte die ik tegen woordig tot m'n beschikking heb , heb ik me aardig ingehouden .
Twee spatborden mascottes en wat Balhoofdplaatjes .
Oh ja en het Gazelle boek na enig twijfelen toch maar besteld .
Wat ik er van gezien heb geeft het toch heel wat uurtjes kijk en lees plezier en een mens moet zich zelf af en toe wat gunnen en verwennen .
Wat ik miste deze keer waren de onderdelen voor carbid en olie lampen .
maartenB

Bericht door maartenB »

mooie foto's Rutger!
Ik vond het een hele gezellige beurs. Weinig gekocht maar des te meer gekletst. Wat me altijd opvalt van Vianen is dat het, nog meer dan Berlicum, een liefhebbers beurs is. De prijzen zijn klein, vaak gaan mooie spullen weg voor een paar euro of gratis. (zo ben ik zelf veel van mijn 'handel' kwijt geraakt!)
Voor het Gazelle boek maak ik nog even een aparte post.
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Fongers1952

Bericht door Fongers1952 »

Helaas was het dieptepunt van de dag dat er een biezentrekker (klopt dat?)is "verdwenen" van één van de tafels. Of is die nog teruggebracht? Jammer als je je spullen nog moet gaan bewaken op een beurs van liefhebbers.

Ik heb me ook ingeschreven voor het Gazelle boek, zag er mooi uit.

Gr, Peter
Liefhebber van Fongers, Gazelle, Simplex en Lucia
Elibert van Dalen

Bericht door Elibert van Dalen »

zoals ik al zei in het andere topic. was weer een geslaagde beurs. heb ook niet veel gekocht, maar ik vind altijd dat het daar in vianen niet echt om gaat. meer om elkaar weer even zien en spreken. het was weer een geslaagde dag!
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s

gerelateerde Facebook groepen :arrow:
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
Plaats reactie