Ik heb juist graag die kritische blikken. Zeker omdat ik nog niet zoveel gazelle kennis heb.
Als het niet te hard waait, want ik heb alleen een fietsdrager op het dak, wil ik wel meenemen.
En helaas kan ik maar kort in Vianen zijn want ik moet op tijd terug zijn voor de grote intocht van de goedheiligman in Zaltbommel. Als vader van drie jongens heb je niet altijd vrije tijd voor je hobby
maartenB schreef:Erg leuk! En HoooooG!
Kijk wel uit bij vooroorlogse kruisframes, er is een hoop te dure rommel te koop op het moment.....
Klopt, er staat een mooie maar ook heel dure vooroorlogse Kruisframe te koop op MP. Zelf heb ik onlangs een 66 cm Kruisframe gekocht waar ik erg blij mee ben.
De groene lak vind ik vooral heel bijzonder, helaas blijkt groen een zwakke kleur te zijn. Het schoonmaken/poetsen is geen succes geworden.
Gr, Peter
groene kruisframe 66cm?? gekocht in opijnen toevallig?
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s
gerelateerde Facebook groepen
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
Dat klopt, deze stond op marktplaats en Wijk en Aalburg is hier niet zover vandaan. Nog diezelfde avond heb ik hem daar opgehaald. Hij had daar jarenlang in een garagebox gestaan. En volgens de verkoper heeft ie altijd dat in de buurt rond gefietst.
had hem ook gezien. het is hier ook maar een 2 dorpen vandaan.. maar hij is zoiezo te hoog voor me. en heb zelf persoonlijk liever een nettere staat.
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s
gerelateerde Facebook groepen
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
maartenB schreef:Erg leuk! En HoooooG!
Kijk wel uit bij vooroorlogse kruisframes, er is een hoop te dure rommel te koop op het moment.....
Klopt, er staat een mooie maar ook heel dure vooroorlogse Kruisframe te koop op MP. Zelf heb ik onlangs een 66 cm Kruisframe gekocht waar ik erg blij mee ben.
De groene lak vind ik vooral heel bijzonder, helaas blijkt groen een zwakke kleur te zijn. Het schoonmaken/poetsen is geen succes geworden.
Gr, Peter
groene kruisframe 66cm?? gekocht in opijnen toevallig?
Nee, in Assen een paar weken geleden. Weet jij er nog één te koop dan?
Weet iemand tot in welke jaren sturen met Celluloid leverbaar waren ,bij Gazelle .
En of andere merken of universeel deze celluloid beklede sturen leverbaar waren ?.