Groeten uit Flensburg

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Tim M-K
Berichten: 17
Lid geworden op: 25 nov 2015, 14.39

Groeten uit Flensburg

Bericht door Tim M-K »

Hallo, ik ben Tim en ik leef in Flensburg/Duitsland. Ik ben opgegroeid in Nederland, vandaar, dat ik goed nederlands praat, schrijven is daarentegen ietsje moeilijker...

Ik heb een Juncker kruisframe, die er heel slecht aan toe is. Maar de restauratie gaat langzam, omdat ik niet genoeg tijd ervoor heb. Ik probeer het zo goed mogelijk hier te documenteren:
http://tim.welcomes-you.com/projects/cr ... index.html

Het framenummer blijkt 20684K te zijn, en ik denk, dat ik hier wel ergens informatie erover kan vinden.

Sinds kort heb ik ook nog een Gazelle tandem. De fiets is van 1974, is dus net zo oud en mooi als ik. :mrgreen: Als we zonder kinderen op stap gaan, dan fietsen mijn vrouw en ik een modern tandem, maar met de Gazelle is het echt een reis terug in de tijd. We hebben er tot nu toe veel lol mee.

Heeft iemand informatie over dit tandem model? Ik heb het gevoel, dat het een beetje een sportieve versie is. Het is redelijk licht maar de frame is toch stijf. Hier en daar heeft de fiets roest plekjes. Ik heb ze inmiddels geprimered, maar waar krijg je die typische groen metallic verf?

De groeten!
Tim
Bijlagen
Gazelle Tandem van 1974
Gazelle Tandem van 1974
IMG_0075s.jpg (247.77 KiB) 4805 keer bekeken
Plaats reactie