Fiets en onderdelenbeurs 14 oktober Berlicum
Re: Fiets en onderdelenbeurs 14 oktober Berlicum
het gaat ook om alleen het zadel, sandra.
maar ik lees dat de nood inmiddels gelenigd is. das mooi, want hij is gereserveerd, zie ik zojuist!
gr,
arjan
maar ik lees dat de nood inmiddels gelenigd is. das mooi, want hij is gereserveerd, zie ik zojuist!
gr,
arjan
Ah, ik had je verkeerd begrepen Arjan.
- Elibert van Dalen
ik ga helaas niet. aankomende zaterdag is het ook bike motion mtb beurs daar wil ik zoiezo heen en die dag is het hier in de buurt ook de altena rally waar ik ook graag bij wil zijn, en aanzgezien ik ook een dagje weekend wil houden blijf ik zondag maar thuis. veel plezier allen daar!!
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s
gerelateerde Facebook groepen
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
gerelateerde Facebook groepen

>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
Ja ik ga ook.
groetjes,
Maarten
groetjes,
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Hoi allemaal
Ik zou wel willen , maar 400 km rijden om alleen een pedaal rubber ( niet ) te vinden is me wat te ver .
Oké leuke mensen met de zelfde afwijking tegen komen is ook leuk .
Ik moet maar wachten tot Vianen .
Mocht iemand een pedaal rubber , zie mijn op roep bij gevraagd tegen komen dan mag hij dat wel voor me kopen of naam en telefoonnummer vragen van de verkoper .
Groet Gerrit Kan .
Ik zou wel willen , maar 400 km rijden om alleen een pedaal rubber ( niet ) te vinden is me wat te ver .
Oké leuke mensen met de zelfde afwijking tegen komen is ook leuk .
Ik moet maar wachten tot Vianen .
Mocht iemand een pedaal rubber , zie mijn op roep bij gevraagd tegen komen dan mag hij dat wel voor me kopen of naam en telefoonnummer vragen van de verkoper .
Groet Gerrit Kan .
-
Gerrit,
Ik zal voor je kijken maar vrees dat je zoiets dergelijks als dat rood-bruine pedaalrubbertje zelf zal moeten maken.
Puntvan zelf maken is niet de vorm denk ik maar eerder de kleur.
Dat zou je dan haast moeten bewerken met leder-indring-verf,schoenpoets of zo iets dergelijks.
Mooie vonst overigens,die fiets. De foto ,op de camping neem ik aan ziet er al heel goed uit.
Ik heb ook zo`n machine zoals je weet maar dan maat 3 en dat is hoe je het ook bekijkt te klein. Dat is goed voor elkaar bij jou Dursley pedersen. Heb je ook de peervormige naafflenzen met al de verschillende spaaklengte`s?
En zit er nog een balhoofdplaatje op? nog van Pedersen zelf bedoel ik en niet met ''maker : Listers''.
Groet,Maarten
Ik zal voor je kijken maar vrees dat je zoiets dergelijks als dat rood-bruine pedaalrubbertje zelf zal moeten maken.
Dat zou je dan haast moeten bewerken met leder-indring-verf,schoenpoets of zo iets dergelijks.
Mooie vonst overigens,die fiets. De foto ,op de camping neem ik aan ziet er al heel goed uit.
Ik heb ook zo`n machine zoals je weet maar dan maat 3 en dat is hoe je het ook bekijkt te klein. Dat is goed voor elkaar bij jou Dursley pedersen. Heb je ook de peervormige naafflenzen met al de verschillende spaaklengte`s?
En zit er nog een balhoofdplaatje op? nog van Pedersen zelf bedoel ik en niet met ''maker : Listers''.
Groet,Maarten
-
Hoi Gerrit,
Ik kan helaas ook niet komen, als het wat dichter bij de Randstad zou liggen zou ik er ook wel even tussen uit kunnen piepen. Jammer dat er überhaupt zo weinig activiteiten zoals fietstochten of beurzen in het westen zijn. Ik hoop een hoop van jullie in Vianen weer te zien
Gr, Peter
Ik kan helaas ook niet komen, als het wat dichter bij de Randstad zou liggen zou ik er ook wel even tussen uit kunnen piepen. Jammer dat er überhaupt zo weinig activiteiten zoals fietstochten of beurzen in het westen zijn. Ik hoop een hoop van jullie in Vianen weer te zien
Gr, Peter
Liefhebber van Fongers, Gazelle, Simplex en Lucia
- HJvMontfort
U wilt niet weten hoe dat voelt vanaf Friesland;) hahaFongers1952 schreef:Hoi Gerrit,
Gr, Peter
opzoek naar een Phoenix van het eerste uur
Hallo Maarten .Maarten Waarlé schreef:Gerrit,
Groet,Maarten
Ik verwacht ook eigenlijk niet dat er een rubber gevinden zal zijn .
Mesicek verkoopt wel pedalen met dergelijke rubbers , maar hun mail adres werkt niet.
Ik zal ze binnen kort bellen .
Een andere mogenlijkheid is om te kijken naar rood rubberen deur stoppers of daar wat mee te doen valt .
De mijne is van 1903 en dat was het jaar dat ze met hun eigen versnellingsnaaf kwamen en inderdaad de peer vormige flensen met al de verschillend maten spaken.
Het rottige is dat het achter wiel opnieuw gestaakt is en waarschijnlijk niet op de juiste wijze . In de info van de V-CC bibliotheek staat mijn wiel niet beschreven .
Groet Gerrit Kan
- Hans van de Stouwe
Gerrit
in het Yearbook 2012-2013 staat achterin in het gele deel op pagina 5 dat Doug Pinkerton je ontbrekend delen en gegevens
kent. Mijn ervaring is eerst een keer bellen dan werkt het mail verkeer redelijk.
in het Yearbook 2012-2013 staat achterin in het gele deel op pagina 5 dat Doug Pinkerton je ontbrekend delen en gegevens
kent. Mijn ervaring is eerst een keer bellen dan werkt het mail verkeer redelijk.
Waar verstand eindigd. Begint geweld.
Hans van de Stouwe
Hans van de Stouwe