Koga Miyata Hi-Manga

Vragen, discussies en info over racefietsen en sportieve fietsen met derailleur.
Plaats reactie
remyvloon
Berichten: 1
Lid geworden op: 2 jun 2016, 12.15

Koga Miyata Hi-Manga

Bericht door remyvloon »

Goedemiddag allen,

Afgelopen week begonnen met de garage op te ruimen. Nu kwam ik een oude wielrenfiets tegen, echter heb ik weinig verstand van fietsen.

Het gaat hierbij om een Koga Miyata Hi-manga. De fiets is voorzien van Shimano 600 onderdelen, op het stuur, zadel en trappers na. De banden zijn van Mavic E 700 C.

Na wat research ben ik er echter niet uitgekomen welk bouwjaar het is. Daarnaast vroeg ik me af wat deze fiets nog zou opbrengen.

In de bijlage staan wat foto's. Graag zou ik wat meer informative over de fiets ontvangen.

Alvast bedankt voor de reacties!

Groet,

Remy
Bijlagen
koga 4.JPG
koga 4.JPG (467.74 KiB) 7149 keer bekeken
koga 3.JPG
koga 3.JPG (512.32 KiB) 7149 keer bekeken
koga 2.JPG
koga 2.JPG (646.68 KiB) 7149 keer bekeken
koga 1.JPG
koga 1.JPG (647.81 KiB) 7149 keer bekeken
Gebruikersavatar
velophile
Berichten: 437
Lid geworden op: 8 aug 2012, 22.00
Locatie: Wijnandsrade
Contacteer:

Re: Koga Miyata Hi-Manga

Bericht door velophile »

hallo Remy,

Koga heeft alle folders uit alle jaren op de website staan.
Kijk eens in 1979, 80 of 81; goede kans dat je jouw model terugvindt. Waarde tussen de 75-150€ afhankelijk van de slijtage van tandwielen en ketting, schakelkabels, remrubbers enz. Banden zullen sowieso wel gaar zijn na jaren van stilstand.

Groet, Wiel
Gebruikersavatar
marco verbaant
Berichten: 642
Lid geworden op: 19 jul 2015, 22.49

Re: Koga Miyata Hi-Manga

Bericht door marco verbaant »

De beginletter van het framenummer (onder op de bracket) verraadt het "geboortejaar". Laat maar weten. Ik schat in dat dit er een uit 1979/80/81 is.
Antoon
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 apr 2017, 06.33

Re: Koga Miyata Hi-Manga

Bericht door Antoon »

Hallo

jouw fiets is een Koga Gentsracer uit 1980/1981.
Heb er zelf ook zo een. Als je hem wil verkopen, laat maar weten mijn broer zoekt er nog zo een.
Plaats reactie