Even voorstellen

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Plaats reactie
FritsS
Berichten: 19
Lid geworden op: 8 nov 2012, 23.08

Even voorstellen

Bericht door FritsS »

Ik ben Frits Simons, 49 jaar oud en door het faillissement van mijn laatste werkgever op zoek naar een nieuwe uitdaging. Hierdoor heb ik wat meer tijd en ben ik de garage gaan opruimen. Hier staat al jaren een oude Gazelle die van de oma van mijn vrouw geweest is. Voorheen werd hij gebuikt als reservefiets en ik heb er ook een aantal keren mee in de carnavals optocht gelopen. Jawel gelopen, de laatste keer, want toen waren beide banden lek. Ondertussen staat hij alweer een paar jaartjes ongebruikt in de garage. Ook vond ik nog wat onderdelen die van een oude Junker afkomen. Dat was een oude fiets van mijn vader die ik vroeger opgeknapt heb en waar ik veel op gefietst heb. Na een ongelukje is deze gesloopt. Wellicht dat hier mensen zijn die interesse hebben in deze fiets en/of onderdelen.
Gebruikersavatar
HJvMontfort
Berichten: 769
Lid geworden op: 28 jun 2012, 07.02
Locatie: Bitgummole
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door HJvMontfort »

Van harte welkom mijnheer Simons,

Als u onderdelen in de aanbieding heeft kan u gewoon een foto plaatsen dan komen de geinteresseerden vanzelf naar u toe. Oude Juncker fietsen zie ik niet vaak en onderdelen ook niet elke dag, wie weet dat u daarmee iemand heel blij kan maken!

En natuurlijk willen we nu een foto en framenummer van de Gazelle zien!

alvast veel plezier gewenst hier, Harrie
opzoek naar een Phoenix van het eerste uur
FritsS
Berichten: 19
Lid geworden op: 8 nov 2012, 23.08

Re: Even voorstellen

Bericht door FritsS »

Hierbij een foto van de Gazelle.
Bijlagen
Gazelle en framenummer 85546
Gazelle en framenummer 85546
Gazelle_85546_web.gif (258.68 KiB) 3011 keer bekeken
Gebruikersavatar
HJvMontfort
Berichten: 769
Lid geworden op: 28 jun 2012, 07.02
Locatie: Bitgummole
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door HJvMontfort »

Ik gok 55 of eerder
opzoek naar een Phoenix van het eerste uur
Plaats reactie