gazelle no 8 van een maat

Vragen en discussies over fietsen waarvan (nog) niet duidelijk is hoe oud of van welk merk ze zijn.
Plaats reactie
appie*-*

gazelle no 8 van een maat

Bericht door appie*-* »

ik mheb een vraag over een gazelle no8 het frame nummer = 89821 is dat uit 1952 ik hoor wel
Bijlagen
gazelle arjen.jpg
gazelle arjen.jpg (38.28 KiB) 7621 keer bekeken
hoi ik ben abram ik heet appie omdat ik het wel grappig vond
de rode

Re: gazelle no 8 van een maat

Bericht door de rode »

is je maat oud-ijzerboer of baggeraar :lol: ?of is dit weer een nieuwe manier om zonder lid te worden toch antwoord op je daterings vragen te krijgen ? :?
maartenB

Bericht door maartenB »

zeg het maar Appie: wat is je vraag?
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
appie*-*

Bericht door appie*-* »

als de fiets uit 1952 komt
Elibert van Dalen

Bericht door Elibert van Dalen »

het forum is toegankelijk voor iedereen. dus ook voor niet leden. daarbij vragen staat vrij! de fiets is uit 1951. jammer dat hij zo ver verroest is. (ps als je het de volgende keer zelf zou willen opzoeken hoe oud een fiets is. kun je via maarten B een dateringsboekje bestellen. als je daarin interesse hebt natuurlijk)
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s

gerelateerde Facebook groepen :arrow:
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
appie*-*

Bericht door appie*-* »

dat vind ik ook en heb hem gezegd hem niet te kopen alleen lager dan 11 euro maar heeft hem wel gekocht weet niet voor hoeveel maar verder is hij wel mooi om weer op te knapen of voor onderdelen
dankje wel voor de reactie

groet appie
de rode

Bericht door de rode »

Elibert van Dalen schreef:het forum is toegankelijk voor iedereen. dus ook voor niet leden. daarbij vragen staat vrij! de fiets is uit 1951. jammer dat hij zo ver verroest is. (ps als je het de volgende keer zelf zou willen opzoeken hoe oud een fiets is. kun je via maarten B een dateringsboekje bestellen. als je daarin interesse hebt natuurlijk)
dan heb ik toch een andere lijst als jou ; het door Appie genoemde nummer met 5 cijfers is van 1914 , maar hij zal het laatste cijfer wel niet hebben kunnen lezen door de roest ; er horen 6 cijfers te staan bij mij is 878464 het laatste nummer van 1951 dus kom ik dan wel op 1952 uit
Elibert van Dalen

Bericht door Elibert van Dalen »

en daarom. ik dacht dat er al een nummer miste. die discussie heb ik meer gehad. ik heb een andere lijst als het boekje. daar kom ik tussen 51 en 52 uit dus 51 lijkt me.
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s

gerelateerde Facebook groepen :arrow:
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
arjen 8

Bericht door arjen 8 »

bekende fiets die staat hier bij mij in het hok heb nog even gezocht het hele nummer is 898215
ik ben de 2 de eigenaar van deze fiets de oude eigenaar had hem nieuw gekocht in 1952

groet arjen
Edo Johannes Bergsma

Bericht door Edo Johannes Bergsma »

Een prachtige fiets :lol:
Plaats reactie