peugeot racefiets

Vragen, discussies en info over racefietsen en sportieve fietsen met derailleur.
Plaats reactie
karel lobregt
Berichten: 2
Lid geworden op: 4 dec 2012, 22.41

peugeot racefiets

Bericht door karel lobregt »

Ik heb een tijdje terug een peugeot racefiets bij me opa in de schuur gevonden.
Heeft daar heeft jaren gehangem aan een ketting . Me opa heeft hem ooit een gekregen van een fransman waar hij klusjes voor deed .nu heb ik de fiets mee
genomen nu wil ee vriend heel graag de fiets kopen vooral de bidon en trappen wil hij graag hebben nu heb ik geen verstand van wielernfietsen mischien dat iemand hier me wat meer kan vertellen over mijn fiets kopen
alvast bedankt
Bijlagen
2012-12-04 10.18.34.jpg
2012-12-04 10.18.34.jpg (742.19 KiB) 4858 keer bekeken
Gebruikersavatar
maartenB
Berichten: 3829
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.39
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: peugeot racefiets

Bericht door maartenB »

Beste Karel,
Het lijkt een tamelijk gewone fiets uit de jaren '80. Kijk eens goed of er stickertjes op zitten die iets zeggen over de gebruikte buis (meestal een merk en een nummer van 3 cijfers) en er zou ergens een aanduiding van het type op moeten staan. PN8 of ofzo.
Ik weet dat PX10 zeer gevraagd is, maar andere modellen zijn dat weer absoluut niet.
Sowieso lijkt het me - ook als het geen topfiets is - zonde om hem te slopen voor een paar onderdeeltjes...
groetjes,
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
karel lobregt
Berichten: 2
Lid geworden op: 4 dec 2012, 22.41

Re: peugeot racefiets

Bericht door karel lobregt »

Bedankt voor je reactie en zal kijken of ik de nummertjes kan vinden
Plaats reactie