geen negatief commentaar bij Aangeboden?

Een korte introductie in dit forum en tips voor het gebruik.
Plaats reactie
chrissie
Berichten: 22
Lid geworden op: 25 apr 2015, 20.10

geen negatief commentaar bij Aangeboden?

Bericht door chrissie »

Het zou prettig zijn als iemand een mooie oude fiets aanbied voor verkoop bij forum Aangeboden dat leden geen negatieve berichten cq kennis geven over die fiets zoals het is een B merk of daar is niemand op zoek naar , dat werkt zeer negatief en wordt de fiets niet verkocht zo ook in mijn geval dat ik mijn mooie Nicor ( Gazelle ) fiets aan had geboden voor een echte liefhebber , of wil iedereen een fiets gratis hebben?

Nog even dit : voor ik de fiets op het forum te koop wou zetten had ik eerst een nette mail gestuurd naar info@oudefiets.nl voor wat informatie over de verkoop richtprijs enz enz met foto's erbij maar nooit wat terug gehoord ook hier een tip netjes te antwoorden mits daar een goed excuus voor is .


Chris uit Amsterdam.
de rode
Berichten: 1191
Lid geworden op: 25 nov 2013, 06.09

Re: geen negatief commentaar bij Aangeboden?

Bericht door de rode »

Als je een fiets aanbied op een forum staat het vrij aan iedereen om er een reactie op te geven , commentaar of reacties zijn[ook voor jou ] informatief bedoeld en niet negatief .
Dat het een B-merk is is dus geen negatieve reactie maar een eerlijke reactie op de door jouzelf aangeleverde gegevens van wat door iemand op dit forum als een Gazelle product zou zijn bestempeld.
Dat de fiets hierdoor niet verkocht zou worden is onzin ; je bied deze ook op mp aan en niet iedereen leest dit forum , het is een mooie fiets maar er zijn gewoon weinig [ik durf gerust te zeggen bijna geen :o ] liefhebbers van fietsen met wielmaat 26 inch van een B-merk uit die periode gewoon omdat ze nog niet oud/ bijzonder of aantrekkelijk genoeg zijn voor de verzamelaar .
Een andere reden zou kunnen zijn dat het vrij kleine modellen zijn in een tijd dat mensen een stuk groter zijn geworden als de kopers uit de periode toen deze fietsen nieuw verkocht werden .

Of misschien is je vraagprijs gewoon te hoog

Kortom het is een kwestie van vraag en aanbod dus geen reden tot frustraties

Het is niet alles goud wat er blinkt .. ;)
m-gineering
Berichten: 1430
Lid geworden op: 27 sep 2012, 08.46
Locatie: kiel-windeweer

Re: geen negatief commentaar bij Aangeboden?

Bericht door m-gineering »

Vreemd, ik zie geen negatieve bijdragen over deze fiets, alleen maar discussie om deze fiets beter te duiden. En de constatering dat de markt voor dit soort fietsen niet geweldig is. Wat wel opvalt is de toon van de verkoper, die is niet heel uitnodigend om zaken mee te doen
/Marten
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 97
Lid geworden op: 5 aug 2016, 09.10
Locatie: achterhoek

Re: geen negatief commentaar bij Aangeboden?

Bericht door Gerrit »

Ik had de rental er alleen bij vermeld omdat deze erg op de Nicor leek en van Gazelle afkomstig was, dit ter verduidelijking van de afkomst van de fietsen.
Veel leden van dit forum gaan meer voor de oude tot zeer oude modellen en vinden dit soort fietsen nauwelijks interessant.Ik persoonlijk vind ze wel leuk maar dat terzijde.
Mijn info kan ik verder niet als negatief zien maar meer als aanvullend informatief,iig was ze zo bedoeld.
Succes met de verkoop.
Gr Gerrit
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
ReinvB
Berichten: 409
Lid geworden op: 8 sep 2017, 09.35

Re: geen negatief commentaar bij Aangeboden?

Bericht door ReinvB »

Ik vind deze reactie ook jammer. Ik vind het leuk om een oudere fiets te proberen te duiden en ik vind dat ook een belangrijke functie van dit forum. Als een van de aangesproken personen heb ik zelf niet het idee iets negatiefs over deze fiets te hebben gezegd. Als een fabrikant iets onder een andere naam produceert is b merk de term die daarvoor wordt gebruikt, iedereen is nieuwsgierig, ook wie de fiets niet koopt. Dat er niet veel markt is voor deze fietsen is ook een constatering uit andere aanbiedingen en dat dat spijtig is mijn persoonlijke mening, net als het een kwestie van smaak is dat ik hem zelf niet zou willen hebben. Maar mijn excuses als dat verkeerd os overgekomen .
Plaats reactie