Hulsmann wiel spaken

Plaats reactie
peterbakker
Berichten: 473
Lid geworden op: 8 mar 2018, 19.05

Hulsmann wiel spaken

Bericht door peterbakker »

Ik ben op zoek naar iemand in de buurt van Hoorn / Alkmaar die een wiel kan en wil spaken . Het is voor een Hulsmann transportfiets . Alles was al gedemonteerd !
Alvast bedankt , Peter.
Gebruikersavatar
maartenB
Berichten: 3821
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.39
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Hulsmann wiel spaken

Bericht door maartenB »

Ha Peter,
als jij zoveel met fietsen bezig bent, kun je het dan niet beter zelf eens leren?
Er staan prima handleidingen op internetsites en Youtube, je eerste wiel doe je 2x opnieuw maar uiteindelijk gaat het steeds vlotter.
En je kunt niets kapot maken, het kost enkel tijd.

groeten,
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
peterbakker
Berichten: 473
Lid geworden op: 8 mar 2018, 19.05

Re: Hulsmann wiel spaken

Bericht door peterbakker »

Daar heb je wel een punt Maarten . Ik heb het bij een Archipel van me geprobeerd, was niet echt een succes ..... Maar ik denk Dat ik je raad toch maar op ga volgen . Word vervolgd .... ..
Svenhaan
Berichten: 86
Lid geworden op: 2 mei 2016, 09.19

Re: Hulsmann wiel spaken

Bericht door Svenhaan »

Als je in de buurt van Wassenaar bent en alle onderdelen hebt wil ik best een wiel spaken, binnen een uur heb ik dan een goed wiel voor je.
Inmiddels heb ik 5 transportfietsen staan waar ik de wielen van gedaan heb, dus dat moet wel goed komen.
peterbakker
Berichten: 473
Lid geworden op: 8 mar 2018, 19.05

Re: Hulsmann wiel spaken

Bericht door peterbakker »

Bedankt voor het aanbod Sven . Als het me echt niet lukt kan het zomaar zijn dat ik gebruik maak van je aanbod! Het gaat btw om beide wielen . Ze waren knalrood geverfd , dus is het wel handig dat de velgen al ontspaakt zijn !
m-gineering
Berichten: 1443
Lid geworden op: 27 sep 2012, 08.46
Locatie: kiel-windeweer

Re: Hulsmann wiel spaken

Bericht door m-gineering »

maartenB schreef: 30 sep 2019, 12.55 Ha Peter,
als jij zoveel met fietsen bezig bent, kun je het dan niet beter zelf eens leren?
Er staan prima handleidingen op internetsites en Youtube, je eerste wiel doe je 2x opnieuw maar uiteindelijk gaat het steeds vlotter.
En je kunt niets kapot maken, het kost enkel tijd.

groeten,
Maarten
Kost 9 pond maar ik kan het het E-book van Roger Musson aanbevelen : heel practisch en - uniek voor een fietsboek- zonder onzin

Wheelpro.co.uk
/Marten
Plaats reactie