Gezocht: ringkogellager met cups

Plaats reactie
lfvanveen444
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 mar 2020, 17.17

Gezocht: ringkogellager met cups

Bericht door lfvanveen444 »

Hallo Fietsliefhebbers,
Ik zoek voor een oud kinderfietsje 2 ringkogellaars (7 kogels) met 2 bijbehorende cups met kraagje (buitenmaat +/- 42,5 mm) voor een trapashuis
van 45 mm. De ringkogellagers (zie foto) zijn wel ergens te leveren maar de cups zijn niet te vinden, als het kan wil ik ze beiden tegelijk bestellen.
Wie kan mij svp hiermee verder helpen.
Met vriendelijk optimisme,
Leo van Veen Voorschoten
Bijlagen
a80c2ce1-019a-4b0f-b1ff-bf6db84e0fae.jpg
Laatst gewijzigd door lfvanveen444 op 5 apr 2020, 13.12, 2 keer totaal gewijzigd.
rowejon
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 mei 2018, 07.35
Locatie: Zwolle

Re: Gezocht: ringkogellager met cups

Bericht door rowejon »

Hi,
Je heb eigenlijk te weinig informatie gegeven. Kan je een foto van de oude materiaal posten? Met die kunnen wij vast hulpen.
Groeten
Jon Rowe
fietshobbyist
Berichten: 640
Lid geworden op: 13 mar 2019, 15.14
Locatie: Salland

Re: Gezocht: ringkogellager met cups

Bericht door fietshobbyist »

lfvanveen444 schreef: 26 mar 2020, 13.48
(Dat is nu lastig te citeren, omdat dit geen rechtstreekse reactie is op zijn bericht. - W.)

Mijnheer vroeg zich bij het topic "Mooi weer" van 'rowejon' af waarom er niemand reageerde zijn hierboven staande vraag.
Jammer, u bent nog wel nieuwkomer. Laat me er eens iets aan doen:

Het meest voor de hand liggende antwoord lijkt me dat Oude Fietsers zich weinig bezig houden met oude kinderfietsen en daarom de onderdelen ook niet zo gangbaar zijn. In zijn algemeenheid is de 'harde kern' veelal bezig met zo oud mogelijke fietsen, het liefst met technische bijzonderheden en als je sommige projecten ziet, zou je kunnen denken: het liefst met ook met technische moeilijkheden ...

Daar komt bij dat er ook fietstochten zijn; een deel van ons wil ook fietsen met zijn (of haar?-?) restauratieresultaat.
Vandaar dat het hier zelden gaat over kinderfietsen, maar ze komen soms wel voor bij die tochten.

Hopelijk levert het nu wel iets op.
Laatst gewijzigd door fietshobbyist op 17 apr 2020, 18.00, 1 keer totaal gewijzigd.
rowejon
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 mei 2018, 07.35
Locatie: Zwolle

Re: Gezocht: ringkogellager met cups

Bericht door rowejon »

Hi,
Is dit wat u zoekt?

https://classic-cycle.com/drive/hub-cra ... innenlager

Groeten
Jon
Plaats reactie