Simplex kruisframe 1949

Gerard76

Re: Simplex kruisframe 1949

Bericht door Gerard76 »

Bieden staat vrij, mag ook via privé bericht.
Ik ben niet zo gevoelig :D :D
Maar zal wel duidelijk terug reageren met een ja of nee :lol:
maartenB

Bericht door maartenB »

Jongens ik vind het echt flauw om hier over te mauwen.

Iemand biedt een fiets aan en dat is best een apart ding. Daar mag hij voor vragen wat hij wil.

Niet zeuren dat je het dat niet waard vindt of dat er geen bel op zit. Zo heeft het geen enkele zin om fietsen aan te bieden en breng je zowel de verkoper als ons forum schade toe.

Dus enkel op een advertentie reageren met zinvolle input of als je hem wilt kopen.

groetjes
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
fietshobbyist

Bericht door fietshobbyist »

maartenB schreef: 7 jun 2020, 21.30 '... Niet zeuren ...'
Mijn excuses. Misschien geeft Marktplaats niet altijd een even realistisch beeld van waardes van oude fietsen maar de vraagprijs van deze Simplex leek me onrealistisch hoog en dat was toch een beetje de achterliggende gedachte van mijn opmerking - ik zie dat mij inmiddels iemand voor geweest met een soortgelijke gedachte. Het probleem van handel in oude fietsen is, lijkt mij, dat de investering in revisie of restauratie voor een eigenaar grotendeels verloren gaat als diegene de fiets wil verkopen.
Gerard76

Bericht door Gerard76 »

Bedankt voor jullie leuke, soms vreemde, soms grappige maar bovenal vermakelijke reacties :lol: :lol:
Ik weet niet of de reacties het forum schade heeft toegebracht maar mij zeker niet.

Want.....

Deze prachtige fiets is vandaag verkocht, bericht mag verwijderd worden of een slotje erop :P
Rob Houkes

Bericht door Rob Houkes »

Lekker laten staan zou ik zeggen, ik vond het ook wel vermakelijk! :lol:
De beste sportfiets is een transportfiets :)
Gerard76

Bericht door Gerard76 »

Rob Houkes schreef: 12 jun 2020, 20.38 Lekker laten staan zou ik zeggen, ik vond het ook wel vermakelijk! :lol:
Ok, ok, niet verwijderen en geen slotje.
Wellicht komen er nog wel meer vermakelijke reacties.
Dat houdt het hier in ieder geval wat levendiger :lol: :lol:

Ik heb het vanochtend trouwens geprobeerd bij de groenteboer.
Ja nooit geschoten is immers altijd misgeschoten :lol:

Er vroeg een klant voor mij wat een kilo appels kostte.
De groenteboer gaf aan 3 euro.
Nou toen heb ik maar gezegd dat dat veel te duur was.
Er zaten namelijk plekjes op en de appels waren niet allemaal mooi rond en geen steeltjes met een blaadje eraan.

Ik zei nog tegen de klant dat 1,50 meer dan genoeg was voor die appels.
Helaas, de groenteboer vond het niet zo leuk en de klant voor mij vroeg zich af waar ik me mee bemoeide ;)
Rob Houkes

Bericht door Rob Houkes »

Rob Houkes schreef: 12 jun 2020, 20.38 Helaas, de groenteboer vond het niet zo leuk en de klant voor mij vroeg zich af waar ik me mee bemoeide
Geen humor die mensen ;)
De beste sportfiets is een transportfiets :)
de rode

Bericht door de rode »

Mooi dat de fiets verkocht is 8-)

Appels en peren kun je niet met elkaar vergelijken , ieder mag vragen wat hij/zij wil en iedereen mag daar ook een mening over hebben wat mij betreft.

Persoonlijk vind ik het alleen storend als aanduidingen gebruikt worden zoals in ,,mooie staat ,, of b.v,, in hoog originele staat ,, als het oog iets anders waarneemt of als de werkelijkheid anders is .
Je kunt iets zelf mooi vinden maar de staat is iets anders als een bevinding :?

Vroeger verkocht ik voor iemand eieren op de markt met de aanduiding erbij ,,van loslopende kippen,, wat de indruk moest wekken dat het om scharreleieren zou gaan - maar absoluut niet zo was- , zo was het geen leugen maar een halve waarheid want de kippen zaten niet vastgebonden in een legbatterij :shock:

Wie ervoor kiest om iets aan te beiden op een forum waar het mogelijk is een reactie te plaatsen kan reacties verwachten , die kunnen soms ook kritisch zijn wat niet persoonlijk opgevat hoeft te worden .
We leven gelukkig niet in een dictatuur dus hoeven we niet allemaal iets even mooi te vinden ;)
Gerard76

Bericht door Gerard76 »

Rob Houkes schreef: 13 jun 2020, 00.31
Rob Houkes schreef: 12 jun 2020, 20.38 Helaas, de groenteboer vond het niet zo leuk en de klant voor mij vroeg zich af waar ik me mee bemoeide
Geen humor die mensen ;)
Jij snapt het Rob 🤣
Gerard76

Bericht door Gerard76 »

de rode schreef: 13 jun 2020, 06.56 Mooi dat de fiets verkocht is 8-)

Appels en peren kun je niet met elkaar vergelijken , ieder mag vragen wat hij/zij wil en iedereen mag daar ook een mening over hebben wat mij betreft.

Persoonlijk vind ik het alleen storend als aanduidingen gebruikt worden zoals in ,,mooie staat ,, of b.v,, in hoog originele staat ,, als het oog iets anders waarneemt of als de werkelijkheid anders is .
Je kunt iets zelf mooi vinden maar de staat is iets anders als een bevinding :?

Vroeger verkocht ik voor iemand eieren op de markt met de aanduiding erbij ,,van loslopende kippen,, wat de indruk moest wekken dat het om scharreleieren zou gaan - maar absoluut niet zo was- , zo was het geen leugen maar een halve waarheid want de kippen zaten niet vastgebonden in een legbatterij :shock:

Wie ervoor kiest om iets aan te beiden op een forum waar het mogelijk is een reactie te plaatsen kan reacties verwachten , die kunnen soms ook kritisch zijn wat niet persoonlijk opgevat hoeft te worden .
We leven gelukkig niet in een dictatuur dus hoeven we niet allemaal iets even mooi te vinden ;)
Joh, het boeit me niet wat iemand ervan vind.
Ik schrijf wat Ik zelf wil, we leven gelukkig niet in een dictatuur zei een wijs mens eens🤣
Ik vind de reacties alleen erg grappig en vermakelijk....
Hoe meer er op gereageerd wordt des te meer aandacht.
En dat heeft dus kennelijk gewerkt 😂
Plaats reactie