13 september: Fietsen en ontmoeten Vught - GEANNULEERD

Beurzen, evenementen en toertochten voor liefhebbers van historische fietsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
maartenB
Berichten: 3821
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.39
Locatie: Tilburg
Contacteer:

13 september: Fietsen en ontmoeten Vught - GEANNULEERD

Bericht door maartenB »

OOK DEZE TOCHT GAAT NIET DOOR, ZIE BERICHT HIERONDER.....


Omdat de Lentetocht dit jaar niet doorging hebben Joop van Bavel en Maarten Bokslag besloten om in te gaan op een aanbod van de Isabellakazerne in Den Bosch. Daar wordt op 13 september het regiment wielrijders herdacht. Er is een heel klein museumpje voor de militair wielrijders, ik meen met maar één fiets...
Er komt een re-enactment groep met replica fietsen en oude uniforms, een Belgische verzamelaar toont legerfietsen.
En de oude kazerneterreinen zijn prachtig. Met nieuwe toepassingen voor de oude gebouwen.

Wij hebben het idee van een kleinschalig evenement, met één centraal punt met terras en ruimte om te zitten, waar vandaan kleine excursies te maken zijn naar de winkel van Simon (www.bikestoremember.nl) en het Geniemuseum in Vught. Mooie natuur ook daar, we fietsen langs de oude vestingwerken.

Wie een militaire fiets heeft, vooral een Nederlandse: graag meenemen.

We gaan dus niet met hele grote groepen fietsen. Het wordt heel vrijblijvend.
Ruim op tijd aanmelden is echt verplicht, ik wil van iedereen de gegevens, want als er wat mis gaat (heel slecht weer, corona) willen we het ook vlot weer kunnen annuleren.

We hebben er wel heel veel zin in!
Aanmelden via: info@oudefiets.nl

Nadere info volgt. (vrijblijvend) aanmelden is al mogelijk. Ik sluit niet uit dat we op een gegeven moment de inschrijving sluiten.
Foto: Liesbeth van Drunen
Foto: Liesbeth van Drunen
Bijlagen
unnamed.jpg
unnamed.jpg (42.98 KiB) 2371 keer bekeken
images.jpg
images.jpg (11.71 KiB) 2371 keer bekeken
images (1).jpg
images (1).jpg (17.96 KiB) 2371 keer bekeken
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Gebruikersavatar
maartenB
Berichten: 3821
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.39
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: 13 september: Fietstocht Vught - GEANNULEERD

Bericht door maartenB »

Helaas moet ik melden dat de organisatie van het militair rijwielmuseum op de Isabellakazerne besloten heeft de activiteit op 13 september niet door te laten gaan. Dit na de berichten van het kabinet omtrent het groeiend aantal coronabesmettingen, gisteravond.

Joop en ik hebben (met pijn in het hart) dan ook besloten ons evenement te annuleren. De basis onder de bijeenkomst is weggevallen.

Ik zal de mensen die zich hebben aangemeld allemaal nog persoonlijk berichten.

Volgend jaar beter?

groeten,
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Plaats reactie