Persoonlijke berichten versturen

Vragen en opmerkingen over de website en het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lidnr13
Berichten: 398
Lid geworden op: 7 feb 2013, 20.13
Locatie: Bussum

Persoonlijke berichten versturen

Bericht door Lidnr13 »

Heeft u mijn persoonlijke berichten (PB genaamd) wel kunnen lezen?
Aan de rechterzijde bij "contacteer" kunt u op een tekst wolkje klikken en dan stuurt u een persoonlijk bericht naar mij.
Onder de voorbedrukte tekst die u dan ziet, zet u dan het bericht wat u naar mij wenst te sturen.
Ik heb een persoonlijk bericht gestuurd.
Ik kan geen pm versturen...
Kunt u ook bezorgen? Of is het alleen ophalen?

Een dergelijke conversatie vindt van tijd tot op het forum plaats. Kennelijk is men niet goed op de hoogte inzake PB's.

Misschien kan de forumredactie onder "Gebruik van het forum" (nog eens) uitleggen dat alleen leden van de vereniging "De Oude Fiets" een PB kunnen versturen en hoe je kan zien of iemand lid is van De Oude Fiets is of niet.

Ik heb er zelf geen moeite mee, want ik ben al een tijdje lid van de vereniging.

Groet van
Henk
Gebruikersavatar
maartenB
Berichten: 3807
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.39
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Persoonlijke berichten versturen

Bericht door maartenB »

Dag Henk,
Ik ben net met Frank aan het mailen. Het staat er echt wel duidelijk hoor.
Maar we zullen er nog eens naar kijken.
groeten,
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Gebruikersavatar
Lidnr13
Berichten: 398
Lid geworden op: 7 feb 2013, 20.13
Locatie: Bussum

Re: Persoonlijke berichten versturen

Bericht door Lidnr13 »

Beste Maarten,

Bedankt voor je aandacht.

Ik vermoed dat de "naam" van leden van de vereniging vermeld staat in rood en van niet-leden in zwart.
Misschien staat dat wel ergens in de forumregels, maar ik heb dat echter niet direct kunnen vinden.

Ik heb gezien dat "rood" aan "zwart" vraagt een PB te sturen en dat "zwart" antwoordt dat 'ie dat niet kan.
"Rood" antwoordt vervolgens verbaasd en geeft dan maar een e-mail adres.

Dit laat zien dat niet iedereen, ook leden van de vereniging niet, weet hoe het werkt.

Groet van
Henk
Plaats reactie