Brigdestone Submariner

Vragen, discussies en info over sportfietsen.
de rode
Berichten: 1191
Lid geworden op: 25 nov 2013, 06.09

Re: Brigdestone Submariner

Bericht door de rode »

BeundeHaastweewieler schreef: 20 apr 2021, 16.38 die biezen ben ik erg lang mee bezig geweest.
ben je daar zelf tevreden over :?
[de koplamp is wel wat ,,oversized,,]
BeundeHaastweewieler

Re: Brigdestone Submariner

Bericht door BeundeHaastweewieler »

Heb je nog een beetje azijn over? ben sla aan het maken. 8-)
m-gineering
Berichten: 1430
Lid geworden op: 27 sep 2012, 08.46
Locatie: kiel-windeweer

Re: Brigdestone Submariner

Bericht door m-gineering »

BeundeHaastweewieler schreef: 24 apr 2021, 18.51 Heb je nog een beetje azijn over? ben sla aan het maken. 8-)
Ik vond de biezen knap gedaan......... voor met een blokwitter ;)

smakelijk ;)

(probeer een volgende keer een verf-'viltstift' , en wees niet te benauwd de lijn weer direct met wasbenzine weg te poetsen voor een nieuwe poging als de eerste keer niet bevalt)
/Marten
Gebruikersavatar
wimjansen
Berichten: 677
Lid geworden op: 4 aug 2012, 14.07
Locatie: Weesp

Re: Brigdestone Submariner

Bericht door wimjansen »

Wel een beetje flauw, al die kritiek. Niet iedereen kan zo goed met een sleper omgaan. En de biezen van Bridgestone waren af fabriek soms ook niet zo strak.
Zou je het Christoffeltje er niet liever met epoxylijn op vastmaken, staat iets strakker.
DCR gaat nooit verloren....
de rode
Berichten: 1191
Lid geworden op: 25 nov 2013, 06.09

Re: Brigdestone Submariner

Bericht door de rode »

BeundeHaastweewieler schreef: 24 apr 2021, 18.51 Heb je nog een beetje azijn over? ben sla aan het maken.

Moeten we voortaan maar altijd van alles zeggen dat het mooi is en goed gelukt ?

Succes met de sla :lol:
de rode
Berichten: 1191
Lid geworden op: 25 nov 2013, 06.09

Re: Brigdestone Submariner

Bericht door de rode »

m-gineering schreef: 24 apr 2021, 20.33
BeundeHaastweewieler schreef: 24 apr 2021, 18.51 Heb je nog een beetje azijn over? ben sla aan het maken. 8-)
Ik vond de biezen knap gedaan......... voor met een blokwitter ;)

smakelijk ;)

(probeer een volgende keer een verf-'viltstift' , en wees niet te benauwd de lijn weer direct met wasbenzine weg te poetsen voor een nieuwe poging als de eerste keer niet bevalt)
Als je met de punt van een ,,goudstift,, de lijnen volgt gaat het er vast stukken strakker uitzien
Laatst gewijzigd door de rode op 25 apr 2021, 07.34, 1 keer totaal gewijzigd.
de rode
Berichten: 1191
Lid geworden op: 25 nov 2013, 06.09

Re: Brigdestone Submariner

Bericht door de rode »

de rode schreef: 25 apr 2021, 07.18
BeundeHaastweewieler schreef: 24 apr 2021, 18.51 Heb je nog een beetje azijn over? ben sla aan het maken.

Moeten we voortaan maar altijd van alles zeggen dat het mooi is en goed gelukt ?
Ik vroeg me af of je er zelf wel tevreden over bent ; daar gaat het tenslotte over immers :|

Succes met de sla :lol:
de rode
Berichten: 1191
Lid geworden op: 25 nov 2013, 06.09

Re: Brigdestone Submariner

Bericht door de rode »

wimjansen schreef: 25 apr 2021, 00.08 Wel een beetje flauw, al die kritiek. Niet iedereen kan zo goed met een sleper omgaan. En de biezen van Bridgestone waren af fabriek soms ook niet zo strak.
Zou je het Christoffeltje er niet liever met epoxylijn op vastmaken, staat iets strakker.
Van kritiek kun je ook leren ; zonder strijd geen overwinning ;)
Plaats reactie