Even voorstellen.

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Plaats reactie
Jan Veenstra
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 mei 2021, 12.32

Even voorstellen.

Bericht door Jan Veenstra »

Hallo.

Mijn naam is Jan Veenstra uit Kampen. Ik wil mij even voorstellen als nieuwe lid van de vereniging De Oude Fiets.
Ik was ooit eerder lid geweest, maar dat is al weer meer dan 10 jaar geleden. Mijn grootste hobby's zijn geschiedenis, genealogie en natuurlijk de fiets.

Niet alleen fietsen in de natuur, maar de geschiedenis van de fiets boeit mij enorm. Ik kwam veel in de Velorama te Nijmegen en tijdens de antieke fietslampendag in het museum. Zelf ik heb ik een Gazelle klassiek model, een retro dus, gekocht in 2006. Een model fiets zoals je ze vroeger zag. Ik toer er graag mee en moet zeggen dat veel mensen mijn fiets bewonderen. En ja, ook deze fiets wordt vanzelf oud, haha.

Ik zag van de week op Youtube een paar filmjes van door de Verening georganiseerde tochten, waar vele leden van de vereniging met klederdrachten en met de oude fiets op pad gingen. Geweldig vond ik het en maakte veel indruk op mij als oude fietsliefhebber. Ga zo door.

Wie weet kom ik jullie eens tegen tijdens een tocht of tijdens een evenement. Blij weer lid te zijn.

Met vriendelijke groet,

Jan Veenstra
Gebruikersavatar
maartenB
Berichten: 3821
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.39
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Even voorstellen.

Bericht door maartenB »

Dag Jan,
welkom op het forum en leuk dat je weer lid bent geworden!
groeten,
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
fietshobbyist
Berichten: 640
Lid geworden op: 13 mar 2019, 15.14
Locatie: Salland

Re: Even voorstellen.

Bericht door fietshobbyist »

Wellicht kun je proberen een fiets te vinden van een lokaal merk, als die er geweest is of zijn.
peterbakker
Berichten: 473
Lid geworden op: 8 mar 2018, 19.05

Re: Even voorstellen.

Bericht door peterbakker »

Ik heb nog wel een mooie Crawford uit Kampen 😁
Plaats reactie