Kent iemand B.G.M.?

Vragen en discussies over fietsen waarvan (nog) niet duidelijk is hoe oud of van welk merk ze zijn.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
non-fixie
Berichten: 662
Lid geworden op: 29 jan 2017, 23.15

Kent iemand B.G.M.?

Bericht door non-fixie »

Namens een kennis aan de overkant: iemand enig idee wie de maker van dit "convertible" frame is?

Kennelijk kun je wisselen tussen de heren- en de damesversie:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
hansvdw
Berichten: 414
Lid geworden op: 16 jan 2015, 19.35

Re: Kent iemand B.G.M.?

Bericht door hansvdw »

Volgens de tonton velo wiki een merk uit Machécoul in het departement Loire-Atlantique. Misschien is dat een uitgangspunt om verder te zoeken.

Groeten,
Hans
Bijlagen
77FE6808-20C2-4ACE-8FC7-B0FAB959C377.jpeg
m-gineering
Berichten: 1443
Lid geworden op: 27 sep 2012, 08.46
Locatie: kiel-windeweer

Re: Kent iemand B.G.M.?

Bericht door m-gineering »

hansvdw schreef: 19 jul 2021, 20.12 Volgens de tonton velo wiki een merk uit Machécoul in het departement Loire-Atlantique. Misschien is dat een uitgangspunt om verder te zoeken.
Dan is dat ?SA (kan het niet goed lezen) onder in het balhoofdplaatje geen USA?
/Marten
Gebruikersavatar
non-fixie
Berichten: 662
Lid geworden op: 29 jan 2017, 23.15

Re: Kent iemand B.G.M.?

Bericht door non-fixie »

hansvdw schreef: 19 jul 2021, 20.12 Volgens de tonton velo wiki een merk uit Machécoul in het departement Loire-Atlantique. Misschien is dat een uitgangspunt om verder te zoeken.

Groeten,
Hans
Dank je! Vooralsnog levert dat me alleen maar links op naar een Duitse brommertuningfirma. Dat is 'em vast niet:

https://www.bgm-tuning.com/
Gebruikersavatar
non-fixie
Berichten: 662
Lid geworden op: 29 jan 2017, 23.15

Re: Kent iemand B.G.M.?

Bericht door non-fixie »

m-gineering schreef: 19 jul 2021, 21.50
hansvdw schreef: 19 jul 2021, 20.12 Volgens de tonton velo wiki een merk uit Machécoul in het departement Loire-Atlantique. Misschien is dat een uitgangspunt om verder te zoeken.
Dan is dat ?SA (kan het niet goed lezen) onder in het balhoofdplaatje geen USA?
Ja, ik lees ook USA. En de vraag komt ook uit de VS, van de CABE om precies te zijn:

https://thecabe.com/forum/threads/any-i ... me.194538/

Maar als Juvela denkt dat het wel eens een Europees product zou kunnen zijn, is er alle reden om dat serieus te nemen. Vandaar mijn post hier. Niet geschoten is tenslotte altijd mis.
Plaats reactie