Even voorstellen

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Plaats reactie
Eabe Boonstra
Berichten: 50
Lid geworden op: 5 aug 2021, 18.01

Even voorstellen

Bericht door Eabe Boonstra »

Zo,
Als nieuw lid hier op het forum én van de vereniging zal ik mij even voorstellen.

Ik ben Eabe Boonstra, 40 jaar en woonachtig in Bitgum. Getrouwd en vader van een zoon.

Vanuit mijn hobby ww2 research en re enactment is er altijd interesse geweest in het vooroorlogse en oorlogse rijwiel. Nu we verhuisd zijn heb ik dan ook de ruimte om daar actief mee bezig te zijn.
Voor eerst heb ik een Gazelle no8 uit 1937 welke wat liefde nodig heeft. Deze zal ik tzt gebruiken voor diverse bevrijdingsevenementen in de rol van Binnenlandse Strijdkrachten.

Daarnaast heb ik een Fongers frame welke is gelverd aan het Nederlandse leger voor 1940 en een frame van BSA, een para bike.

Dus zoals jullie kunnen ligt mijn interesse gebied tussen 1935-1945. Militaire en Civiele fietsen.

Dus genoeg te doen, hopen op lange winter.

Dat was hem even voor nu. Jullie zullen mij wel vaker op het forum zien met vragen of updates van de Gazelle voor eerst.
BeundeHaastweewieler

Re: Even voorstellen

Bericht door BeundeHaastweewieler »

welkom,. groetjes Beun.
Bandenplakker
Berichten: 512
Lid geworden op: 9 nov 2013, 16.12

Re: Even voorstellen

Bericht door Bandenplakker »

Dag Eabe,

Welkom bij de club!

Gefeliciteerd met je bezittingen! Ik vind vooral de parabike leuk en ik weet dat sommige andere mensen hem Erg leuk vinden. Ik weet niet of er verschillende versies zijn, maar ken vooral de opvouwbare. Daarover kun je op dit forum nog wel wat informatie vinden.

Een van onze actieve leden woont in Bitgummole (wist tot voor kort niet dat het echt bestond); ik neem aan dat dat vlak bij Bitgum is.

Dirk
Eabe Boonstra
Berichten: 50
Lid geworden op: 5 aug 2021, 18.01

Re: Even voorstellen

Bericht door Eabe Boonstra »

Bandenplakker schreef: 8 aug 2021, 12.11 Dag Eabe,

Welkom bij de club!

Gefeliciteerd met je bezittingen! Ik vind vooral de parabike leuk en ik weet dat sommige andere mensen hem Erg leuk vinden. Ik weet niet of er verschillende versies zijn, maar ken vooral de opvouwbare. Daarover kun je op dit forum nog wel wat informatie vinden.

Een van onze actieve leden woont in Bitgummole (wist tot voor kort niet dat het echt bestond); ik neem aan dat dat vlak bij Bitgum is.

Dirk
Hartelijk dank.
Zal binnenkort wat fotis van de Parabike maken. Is 1ste type, opvouwbaar.
Bitgummole.....ik woon in Bitgum. Dorpen liggen tegen elkaar aan.
Plaats reactie