Hallo iedereen

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Plaats reactie
George1979
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 aug 2021, 15.57

Hallo iedereen

Bericht door George1979 »

Ik ben George Peters, en kom uit uit het zuiden des lands
Woonachtig in simpelveld (Zuid-Limburg)
Ik ben 42 jaar, en al 25 jaar werkzaam als rijwielhersteller. 8-)
Ben werkzaam als monteur bij een Gazelle mono store in Mönchengladbach ( Duitsland )
Wij zijn in het bedrijf op dit moment oude gazelle rijwielen aan het opknappen (Restaureren) hierbij gaat het hoofdzakelijk om champion mondial, Tour de france Etc. maar ook Gazelle A-sport en de Kwikstep van Gazelle.
Thuis houd ik mij op dit moment bezig met een Gazelle Clipper.Bijna afgerond, een Sparta 8-80 ook bijna afgerond. Voor een maat van mij een Benotto 800 die is afgerond en zal aankomend weekend deelnemen aan een oldtimer tour in Zuid Limburg.
Kortom de oude fiets is nog de leukste en fijnste techniek om aan te sleutelen.
Mijn hobby's zijn sleuetelen aan oude fietsen maar ook modern, bromfietsen/scooters, Modelbouw WW1/WW2 . en vissen.
Deze hobby#s voer ik samen met mijn zoontje uit van 12 Jaar, die dit schooljaar naar het Voortgezet onderwijs gaat en zoals het nu uitziet ook rijwielhertseller wil worden. Ik hoop ik jullie genoeg info over mij vereteld heb.
Ik zal in de nabije toekomst ook wel foto#s hier posten van de rijwielen die uit mijn kleine werkplaats komen :D
Met vriendelijke groet
George Peters
Durabo88
Berichten: 2531
Lid geworden op: 2 jun 2012, 23.40
Locatie: Landsmeer

Re: Hallo iedereen

Bericht door Durabo88 »

Beste George,

Welkom op het forum. Dat zijn een aantal leuke hobbies en ook leuk dat je dat ook deels met je werk kunt doen.

Mvg,

Y.
Sportief fietsend!
George1979
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 aug 2021, 15.57

Re: Hallo iedereen

Bericht door George1979 »

Dankjewel Durabo88
Plaats reactie