Hielband voor Zwitserse legerfiets MO-05, 26 x 1 1/2.
Hielband voor Zwitserse legerfiets MO-05, 26 x 1 1/2.
Wie heeft of kan mij helpen aan een Hielband voor Zwitserse legerfiets MO-05, 26 x 1 1/2. Past alleen een hielband of zijn er ook alternatieven mogelijk? En hoe zit het met de binnenband?
Re: Hielband voor Zwitserse legerfiets MO-05, 26 x 1 1/2.
In Zwitserland zijn ook nog wel originele Maloya banden te krijgen maar old stock en heel duur. En nog niet hier.
De kopie van Bikes to remember passen goed als is dit wel effe anders als een gewone fietsband opleggen.
Ik zou voor een smalle binnenband gaan I.vm. Montage samen met de buitenband.
Heb van het voorjaar een achterband vervangen en heb het idee dat de originele rubberen band iets lichter reed.
Maar ach die hele fiets weegt 27kg of daar in de buurt.
De mijne is weer veilig inzetbaar na een wandeling van 10km na een klapband met het origineel.
Groeten Martijn
De kopie van Bikes to remember passen goed als is dit wel effe anders als een gewone fietsband opleggen.
Ik zou voor een smalle binnenband gaan I.vm. Montage samen met de buitenband.
Heb van het voorjaar een achterband vervangen en heb het idee dat de originele rubberen band iets lichter reed.
Maar ach die hele fiets weegt 27kg of daar in de buurt.
De mijne is weer veilig inzetbaar na een wandeling van 10km na een klapband met het origineel.
Groeten Martijn
Re: Hielband voor Zwitserse legerfiets MO-05, 26 x 1 1/2.
Het is gelukt dankzij de fietsenmaker. Het is te doen, maar je moet het kunstje even weten.
Nu ontbreekt de grote tas nog die je aan de stang kunt hangen. Wie heeft er eentje te koop of weet hoe ik hier nog aan kan komen?
Nu ontbreekt de grote tas nog die je aan de stang kunt hangen. Wie heeft er eentje te koop of weet hoe ik hier nog aan kan komen?