Plaats berichten ajb. in de juiste rubriek

Een korte introductie in dit forum en tips voor het gebruik.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
maartenB
Berichten: 3807
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.39
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Plaats berichten ajb. in de juiste rubriek

Bericht door maartenB »

Zojuist heb ik een half uur besteed aan het verplaatsen van zeker 15 berichten (waaronder die over Kapitein en Locomotief tdF die nu actueel zijn) vanuit de rubriek 'Tips voor gebruik van dit forum' naar andere rubrieken. Iedereen zet het in deze rubriek omdat het de bovenste is, en dat is wel makkelijk maar niet handig. :o

Denk ajb even na voor je een onderwerp opent.
Wie niet helemaal begrijpt hoe het forum werkt: dat is geen schande, vraag het gewoon even.

Even kort:
- open het forum.
- Begin altijd met jezelf in te loggen.
- Wil je weten wat er recent is gebeurd? Kijk in de balk rechts onder het kopje 'Toon actieve onderwerpen'.
Het schermpje bovenaan met die telkens wisselende berichten is verwarrend en toont enkel de laatste berichtjes. Wat mij betreft zou het verdwijnen maar niet iedereen is dat met me eens :cry:

- wil je een bericht plaatsen? Als het een reactie is op een bestaand rubriek klik je onderaan de bestaande rij berichten op 'Plaats reactie'.

- Wil je een geheel nieuw onderwerp starten? Ga dan EERST naar het Forumoverzicht. Dan zoek je de rubriek waar jouw onderwerp het beste in zou passen (en dat is bijna nooit het bovenste onderwerp).
Daar klik je op en dan 'Open nieuw onderwerp'.

Zo houden we het forum enigszins ordelijk, zodat je later ooit een bericht nog weer eens terug kan vinden.

groetjes!
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Durabo88
Berichten: 2491
Lid geworden op: 2 jun 2012, 23.40
Locatie: Landsmeer

Re: Plaats berichten ajb. in de juiste rubriek

Bericht door Durabo88 »

Nogmaals!

Inmiddels heb ik een groot aantal berichten ergens anders ondergebracht, daar waar ze horen.
Sportief fietsend!
Durabo88
Berichten: 2491
Lid geworden op: 2 jun 2012, 23.40
Locatie: Landsmeer

Re: Plaats berichten ajb. in de juiste rubriek

Bericht door Durabo88 »

Herhaling!
Sportief fietsend!
Durabo88
Berichten: 2491
Lid geworden op: 2 jun 2012, 23.40
Locatie: Landsmeer

Re: Plaats berichten ajb. in de juiste rubriek

Bericht door Durabo88 »

Nogmaals graag uw onderwerpen in de juiste rubriek plaatsen!

De onderwerpen die hier niet thuishoorden zijn in de juiste rubriek gezet.
Sportief fietsend!
Plaats reactie