foto`s plaatsen in een tekst

Vragen en opmerkingen over de website en het forum.
Plaats reactie
Maarten Waarlé
Berichten: 2337
Lid geworden op: 5 jun 2012, 21.49

foto`s plaatsen in een tekst

Bericht door Maarten Waarlé »

Beste Sandra en Ruud,

Ik heb een probleem met het plaatsen van foto`s in de tekst.
Ik meen dat Theo kortgeleden het zelfde had. Je ''load'' een foto'' up '' en vervolgens zie je `m niet meer terug in het lijstje van waaruit je `m zou kunnen plaatsen in je tekst.
Bij het bekijken van je bericht staat je eerst geplaatste foto dan wel onderaan de tekst maar volgende foto`s lijken niet plaatsbaar.
Kort geschreven kan je maar 1 foto plaatsen per tekst en je kan `m ook niet meer invoegen waar je wil.
Zouden jullie daar eens iets aan kunnen veranderen zodat het net als in de oude situatie werkt?

Groeten,
Maarten
Gebruikersavatar
maartenB
Berichten: 3807
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.39
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: foto`s plaatsen in een tekst

Bericht door maartenB »

Ha Maarten,
Ik kreeg bericht van Sandra: er wordt heel hard aan gewerkt maar de echte oplossing is er nog niet....
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Gebruikersavatar
Sandra
Berichten: 264
Lid geworden op: 8 apr 2012, 20.54
Locatie: Dronten
Contacteer:

Re: foto`s plaatsen in een tekst

Bericht door Sandra »

Hey, ik dacht toch echt dat ik hier gisteren ook had gereageerd....
Met de boodschap: probleem is bekend, in de lokale versie werkt het wel, in de publieke versie niet.

Inmiddels goed nieuws: het werkt! Dat betekent dat de foto's tijdens het plaatsen weer gewoon zichtbaar zijn én dat je meerder foto's kunt uploaden.

Laat vooral weten als jullie toch nog rare dingen tegenkomen.

Groet, Sandra
Maarten Waarlé
Berichten: 2337
Lid geworden op: 5 jun 2012, 21.49

Re: foto`s plaatsen in een tekst

Bericht door Maarten Waarlé »

Mooi!
Dan zal ik eens ouderwets gaan uitpakken!
Fijn dat jullie er zo veel tijd aan willen besteden. Ik heb zelf geen idee hoe het werkt ,zo`n site maken/onderhouden mar ingewikkeld lijkt het me wel.

Groeten,
Maarten
Gebruikersavatar
maartenB
Berichten: 3807
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.39
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: foto`s plaatsen in een tekst

Bericht door maartenB »

Johooo! En het echt geweldige is dat je nu gewoon meerdere foto's in één keer selecteert en HOP, ze staan erbij!

Dank!
Bijlagen
P1010010.jpg
P1010009.jpg
klaar juli 2010 006.jpg
klaar juli 2010 006.jpg (59.16 KiB) 15802 keer bekeken
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
baartmns
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 sep 2016, 12.27

Re: foto`s plaatsen in een tekst

Bericht door baartmns »

Beste mensen,

De truc om foto's "in de tekst" te plaatsen blijk je in je gebruikersinstellingen te kunnen aangeven: ga naar Gebruikerspaneel:
capture2.png

Klik op tabblad Forumvoorkeuren en dan op Wijzig berichtstandaarden en zet BBcode standaard inschakelen op ja:
capture.png

Daarmee zou het goed moeten gaan...


Groet, Ruud
Rob Houkes
Berichten: 199
Lid geworden op: 18 mei 2016, 00.09

Re: foto`s plaatsen in een tekst

Bericht door Rob Houkes »

Het blijft erg lastig met die foto's! Ik probeer nu al een uur om een paar foto's in een bericht te plaatsen. Ziet er goed uit in het voorbeeld, maar zodra ik het bericht plaats verdwijnen ze weer en krijg je alleen te zien dat de afbeelding niet meer beschikbaar is! Beetje zonde van m'n tijd zo, ik heb het nu al vier keer geprobeerd. Er naar toe slepen heeft al helemaal geen effect....

Groetjes, Rob
De beste sportfiets is een transportfiets :)
Rob Houkes
Berichten: 199
Lid geworden op: 18 mei 2016, 00.09

Re: foto`s plaatsen in een tekst

Bericht door Rob Houkes »

Na 10 pogingen is het dan eindelijk gelukt, door niet meer naar het voorbeeld te kijken maar in 1 x te plaatsen, op hoop van zegen.... Geen idee wat er mis gaat maar irritant is het wel!
De beste sportfiets is een transportfiets :)
Gebruikersavatar
maartenB
Berichten: 3807
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.39
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: foto`s plaatsen in een tekst

Bericht door maartenB »

Ik zal de technische mensen nog een keer vragen om uitleg, excuus.
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Gebruikersavatar
Jorisoudefiets
Berichten: 85
Lid geworden op: 17 okt 2017, 09.07
Locatie: Bussum
Contacteer:

Re: foto`s plaatsen in een tekst

Bericht door Jorisoudefiets »

In de nieuwe forum versie (januari 2022) zie ik bij meer mensen dat de foto's op zijn kant óf op de kop in het bericht geplaatst worden. Als je vervolgens op de foto klikt dan staan ze wél recht.
Geen hoge prioriteit maar wellicht kan een deskundige het op de wensenlijst zetten om uit te vogelen hoe dit verholpen kan worden.

In mijn geval: ik werk op een MAC met Safari 15.2.

Verder wil ik de bouwers van de nieuwe website (januari 2022) en dit forum maar meteen van harte feliciteren met het resultaat ! en vooral bedanken voor alle moeite die er aan vooraf gegaan is. Mijn dank is enorm.
Bussum
-1891 Sparkbrook
-1928 Seidel & Naumann Germania nr.3
-1938 Gnome Rhone (alu buizen)
-1938 Gazelle oma
-1949 Bridge oma
-1951 Duravia (alu frame)
-'50-'60er Nancia en SIF
-1966 Burgers oma
-1966 Batavou
-1968 Magneet ABC
Plaats reactie