Martin H. even voorstellen.

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Plaats reactie
Martin H.
Berichten: 88
Lid geworden op: 20 jun 2012, 22.01

Martin H. even voorstellen.

Bericht door Martin H. »

Hallo Allen,

het is even wennen een nieuw forum format en andere gebruikers opties. Maar kon het niet laten mij te registreren. Alhoewel ik wel een beetje weemoed heb naar het oude vertrouwde forum, Daar waar mijn oude liefde FIETSEN werd herboren. Nou zoals de kop even voorstellen. Mijn naam is Martin Hagen en al enige jaren een gebruiker van het oude forum en lid van de oude fiets en de V-CC in Engeland. Ben in het dagelijks leven docent meubelmaken en meubelrestauratie op de oudste meubelvakschool van Nederland. Ben mijn hele leven al een verzamelaar van mooie in ieder geval in mijn ogen mooie dingen. Bezit een Fongers Weer en Wind fiets uit 1939 en ben al geruime tijd bezig met de restauratie van een Raleigh van 1912 . Helaas schiet dat project niet echt op. Verder heb ik een aardige collectie fietsfoto's opgebouwd waarbij mijn voorkeur uitgaat naar foto's van Nederlandsche bodem van rond de eeuwwisseling van 1900. Verder verzamel ik een beetje oude fietsonderdelen en gereedschappen. Fietstasjes, lampen etc.
Al met al te veel om op te noemen. Ik hoop dat het nieuwe forum net zo'n succes wordt als de oude Yahoo plek.
Groeten en tot horens,

Martin Hagen
Elibert van Dalen
Berichten: 744
Lid geworden op: 19 jun 2012, 23.02
Locatie: Gazelle(g) Brabant

Re: Martin H. even voorstellen.

Bericht door Elibert van Dalen »

welkom
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s :!:
Plaats reactie