Gezocht: "Simplex Rijwielen" emaille bord, kleine vlakke of bolle uitvoering (48x23cm) in gave staat 1000 eu.

Plaats reactie
hansvs
Berichten: 2
Lid geworden op: 1 feb 2022, 10.06

Gezocht: "Simplex Rijwielen" emaille bord, kleine vlakke of bolle uitvoering (48x23cm) in gave staat 1000 eu.

Bericht door hansvs »

Ik ben al lang op zoek naar een kleine bolle of vlakke uitvoering van een rood, wit, zwart emaille bord van Simplex Rijwielen (48x23cm). In een echt gave en ongerestaureerde staat wil ik daar 1000 euro voor geven vanwege memorable redenen, omdat het het eerste emaillen bord was, wat ik vroeger in mijn dorp zag. Dat beeld is altijd blijven hangen. Met dank en groet, Hans 0413-265561.
Bijlagen
Simplex vlak klein.JPG
Simplex vlak klein.JPG (20.49 KiB) 515 keer bekeken
Simplex bol klein.JPG
Simplex bol klein.JPG (29.4 KiB) 515 keer bekeken
Gebruikersavatar
cymota
Berichten: 43
Lid geworden op: 15 dec 2012, 18.46

Re: Gezocht: "Simplex Rijwielen" emaille bord, kleine vlakke of bolle uitvoering (48x23cm) in gave staat 1000 eu.

Bericht door cymota »

Heb je al een bord gevonden? Ik heb eventueel een bord voor je. Als je me je emailadres stuurt, stuur ik je een foto.
hansvs
Berichten: 2
Lid geworden op: 1 feb 2022, 10.06

Re: Gezocht: "Simplex Rijwielen" emaille bord, kleine vlakke of bolle uitvoering (48x23cm) in gave staat 1000 eu.

Bericht door hansvs »

Goede avond,
Reuze bedankt voor je attente en positieve reactie. Ik heb ondertussen inderdaad het Simplex-bord in mintstaat gevonden. Ik heb het gekocht van Toon Mensinck uit Oirschot. Als ik het bord nog niet had, zou ik uiteraard graag een deal met je sluiten. Als je ook nog ooit mooie kleine gave figuratieve deurpostbordjes hebt, geef ik daar ook 1000 euro voor naar gelang het onderwerp, dus niet voor een Edy bordje maar wel voor een Philips of Witte Kat deurpostje. Nog een fijne avond verder....en gegroet,
Hans van Son, Uden.
Plaats reactie