verzending naar engeland

Plaats reactie
BeundeHaastweewieler

verzending naar engeland

Bericht door BeundeHaastweewieler »

Hallo allemaal, zijn er onder jullie mensen die bekend zijn met fietsen versturen naar Londen, Engeland? :?:
Ik moet 2 fietsen versturen maar kan er maar vrij weinig over vinden als ik google. :geek:
Wel gewone pakketen.
Gebruikersavatar
velofilie
Berichten: 350
Lid geworden op: 16 apr 2018, 21.35

Re: verzending naar engeland

Bericht door velofilie »

Hallo Beun,

Er zijn mensen die nogal veel naar Engeland exporteren (of exporteerden sinds Brexit).
Ik heb wel eens contact gehad met een internethandelaar, met als alias: Gerrit Schulte (le fou pedalant)
Zijn mailadres kan ik helaas niet meer vinden.
Wel zijn schitterende Flickr pagina's https://www.flickr.com/photos/41284201@ ... s/?&page=1
Dit is feitelijk het uithangbord van zijn handel , dus mogelijk is er ergens toch een adres.
Je kijkt je ogen uit, en hij kan wel wat over verzending vertellen....

Groet, Wiel
theodorus
Berichten: 391
Lid geworden op: 6 dec 2012, 12.15

Re: verzending naar engeland

Bericht door theodorus »

Fiets uit elkaar halen en in een doos stoppen, UPS bellen.
het is een peper duren aangelegenheid.
Je kan het beste de koper het zelf laten regelen.
rowejon
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 mei 2018, 07.35
Locatie: Zwolle

Re: verzending naar engeland

Bericht door rowejon »

Hi,
Vraag het aan Simon van Biketoremember.
Gr
Jon
m-gineering
Berichten: 1424
Lid geworden op: 27 sep 2012, 08.46
Locatie: kiel-windeweer

Re: verzending naar engeland

Bericht door m-gineering »

BeundeHaastweewieler schreef: 29 mei 2022, 10.15 Hallo allemaal, zijn er onder jullie mensen die bekend zijn met fietsen versturen naar Londen, Engeland? :?:
Ik moet 2 fietsen versturen maar kan er maar vrij weinig over vinden als ik google. :geek:
Wel gewone pakketen.
de UK is buiten de EEG, dus is verzenden nog duurder geworden met alle inklarings ellende die daar aan vast hangt. Er zijn allemaal koeriers die dat voor hun rekening nemen, maar bekijk vooraf wie waarvoor opdraait.
Diverse koeriers hebben pakketshops en rekenmodellen op de site (Post, GLS, TNT, UPS als je durft, DPD enz) maar er zijn ook firma's die contracten hebben met een koerier en die veel goedkopere tarieven kunnen hanteren (bikeflights etc)
/Marten
Plaats reactie