Kan niet goed aanmelden met iPad ob website

Plaats reactie
Lutz_NL
Berichten: 49
Lid geworden op: 25 dec 2016, 14.37
Locatie: Hazerswoude-Dorp

Kan niet goed aanmelden met iPad ob website

Bericht door Lutz_NL »

Goedenavond,
mijn iPad draait iOS 15.6 en sinds dat erop zit heb ik grote problemen met het aanmelden. Er wordt gezeud over een fout wachtwoord.
Indien ik met mijn gebruikersnaam en wachtwoord op een Windows computer ga inloggen werkt het als een tieralier.

Enig idee waaraan het kan liggen?

gebruikersnaam en wachtwoord zijn niet veranderd. Ik kan ook met mijn steenoude iMac met mijn sleutelebos het gebruikersnaam en wachtwoord combinatie gebruiken.
Lutz_NL
Berichten: 49
Lid geworden op: 25 dec 2016, 14.37
Locatie: Hazerswoude-Dorp

Re: Kan niet goed aanmelden met iPad ob website

Bericht door Lutz_NL »

Op heel veel fora kan men tegelijkertijd op 2 apparaten ingelogd zijn, bij voorbeeld iPhone en iPad. Kan dat hier ook?
Gebruikersavatar
non-fixie
Berichten: 638
Lid geworden op: 29 jan 2017, 23.15

Re: Kan niet goed aanmelden met iPad ob website

Bericht door non-fixie »

Mij lukt dat in ieder geval wel.
Gebruikersavatar
maartenB
Berichten: 3805
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.39
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Kan niet goed aanmelden met iPad ob website

Bericht door maartenB »

Lutz_NL schreef: 2 aug 2022, 14.02 Op heel veel fora kan men tegelijkertijd op 2 apparaten ingelogd zijn, bij voorbeeld iPhone en iPad. Kan dat hier ook?
Ik ga het voor je navragen bij de technici.
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
vincentariens
Berichten: 73
Lid geworden op: 16 sep 2016, 11.15

Re: Kan niet goed aanmelden met iPad ob website

Bericht door vincentariens »

Goedemorgen,

Uit je bericht kan ik niet helemaal duidelijk op maken of het niet lukt om in het forum of de website in te loggen. Let wel op! Dit zijn twee verschillende accounts. Het kan zijn dat je nieuwe iPad gebruikt maakt van de sleutelhangertoegang en je dus het verkeerde wachtwoord aanbiedt voor de website. Beide worden door Apple opgeslagen onder 'oudefiets.nl' maar de één is voor het forum en de andere voor de website.
Plaats reactie