Brouwer racefietsframe

Vragen, discussies en info over racefietsen en sportieve fietsen met derailleur.
Plaats reactie
cork_81
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 aug 2021, 16.07

Brouwer racefietsframe

Bericht door cork_81 »

Hoi allen,

ik kwam vandaag op marktplaats een racefiets tegen van het merk Brouwer.
Het ding ziet er leuk uit en is gemaakt van Columbus buizen. Frame heeft een verchroomde voorvork en lijkt me ergens uit eind jaren 80 begin 90.

Punt is dat ik op internet niet of nauwelijks iets van dit merk vinden kan, alle hoop is dan ook op dit forum gevestigd.. :mrgreen:

Kent iemand dit racefiets merk?
Gebruikersavatar
velofilie
Berichten: 351
Lid geworden op: 16 apr 2018, 21.35

Re: Brouwer racefietsframe

Bericht door velofilie »

Hoi,

Misschien deze Brouwer?

Arie-Peter Brouwer
Whatsapp: 06 232 40 300
Telefoon: 0183 35 68 68
Mail: info@brouwerbikes.nl

Of deze? https://www.brouwerbikestore.nl/contact/

groet, Wiel
Gebruikersavatar
marco verbaant
Berichten: 624
Lid geworden op: 19 jul 2015, 22.49

Re: Brouwer racefietsframe

Bericht door marco verbaant »

".... De naam Benny Brouwer doet bij veel fietsliefhebbers in Zwolle en omgeving een belletje rinkelen. De vijftiger uit Wezep heeft de afgelopen decennia in meerdere stadsdelen, zoals Assendorp en Stadshagen, een winkel gehad. De laatste jaren verkocht en onderhield de voormalig amateur- en beroepsrenner sportieve tweewielers aan het Stadionplein (PEC Zwolle-stadion)...."
Per december 2016 sloot hij de deuren van Bikestudio in Zwolle, als gevolg van de veranderde tweewielermarkt.... :D
De blauwe Brouwer die momenteel op marktplaats.nl staat is er uit mid 80's zo te zien in de gauwigheid....
cork_81
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 aug 2021, 16.07

Re: Brouwer racefietsframe

Bericht door cork_81 »

Geinig, kom zelf uit Zwolle namelijk. Ken die winkel zelfs wel, maar nooit gedacht dat hij frames onder eigen naam zou hebben verkocht. Eens kijken wat het ding moet gaan kosten! Bedankt weer..
Plaats reactie