Gaan we nog een leuke expositie inrichten in Zijderveld?

Beurzen, evenementen en toertochten voor liefhebbers van historische fietsen.
Gebruikersavatar
maartenB
Berichten: 3807
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.39
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Gaan we nog een leuke expositie inrichten in Zijderveld?

Bericht door maartenB »

prima idee.
Charles neemt 2 transportfietsen mee.
De rest: graag even hier aanmelden wat je mee gaat nemen.
Als het meer dan tien fietsen worden moeten we even checken of er genoeg plek is, ik ken de zaal daar niet.
groeten,
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Elibert van Dalen
Berichten: 744
Lid geworden op: 19 jun 2012, 23.02
Locatie: Gazelle(g) Brabant

Re: Gaan we nog een leuke expositie inrichten in Zijderveld?

Bericht door Elibert van Dalen »

ik kan aankomende zaterdag wel. (en mits ik ze droog kan vervoeren) kan ik ook eventueel 1 of 2 fietsen meebrengen (ik heb al eerder fietsen tentoongesteld. dus als er teveel aanmeldingen komen/ zijn, mogen uiteraard andere liefhebbers eerst) 1 daarvan kan een in zeer nette staat zijnde gazelle sport populair zijn. in origineel staat van 57 in de kleur grijs! de rest van mijn de fietsen die gerestaureerd zijn zijn zwart.... op een gazelle piet pelle na in blauw wit van begin 60.. dus zeg het maar!
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s :!:
Fongers1952
Berichten: 716
Lid geworden op: 19 jun 2012, 21.18

Re: Gaan we nog een leuke expositie inrichten in Zijderveld?

Bericht door Fongers1952 »

Vandaag naar de Ruil en Praatdag in Zijderveld geweest. Ik vond de beurs in Vianen altijd heel waardevol en ook gezellig, goede manier om een grijze November zaterdag door te brengen.
En nou is hij weer terug dankzij Michael van Asten. Hulde Michael.
Liefhebber van Fongers, Gazelle, Simplex en Lucia
Elibert van Dalen
Berichten: 744
Lid geworden op: 19 jun 2012, 23.02
Locatie: Gazelle(g) Brabant

Re: Gaan we nog een leuke expositie inrichten in Zijderveld?

Bericht door Elibert van Dalen »

was een leuke beurs. weinig gekocht.. (ook niks nodig :D ) maar altijd leuk om weer rond te neuzen! bedankje aan de organisatie top locatie en top geregeld
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s :!:
gerritkan
Berichten: 396
Lid geworden op: 10 apr 2012, 14.44
Locatie: Workum

Re: Gaan we nog een leuke expositie inrichten in Zijderveld?

Bericht door gerritkan »

Ik ben er dit jaar weer geweest om te verkopen
Dat is redelijk goed gelukt maar er bleef nog genoeg over om volgend jaar weer te gaan .
Ik ga proberen te minderen , wat betreft m’n verzameling, nee nog geen fietsen minderen :)
Ik heb alleen een as van een trapper gekocht met linkse draad want ik bleek twee rechtse te hebben .
Hij is wat langer en deze week maar kijken of het gaat lukken .

De locatie was prima en Michael had het allemaal weer goed geregeld .
Plaats reactie