Empo?!

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Plaats reactie
antiekefiets
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mar 2023, 16.21

Empo?!

Bericht door antiekefiets »

Goedenavond!
Ik zal me ook even voorstellen, Dolly, en al decennia lang de eigenaar van een originele "Omafiets". In mijn jeugd razendpopulair, en uiteraard wilde ik ook zo'n fiets. Dus op vakantie in Zwolle kwam deze fiets op mijn pad. Een aantal jaren mee naar school gefietst, maar uiteindelijk in de opslag beland maar ik kon er geen afscheid van nemen... Nu gaan wij verhuizen en hebben helaas geen plek meer voor deze echte oldtimer.
Ik wil hem heel graag terecht zien komen bij een echte liefhebber, vandaar dat ik op dit forum terecht ben gekomen! Het zou zo zonde zijn als deze fiets, die ergens van rond WWII dateert, zou eindigen op de schroothoop of weg zou roesten als tuinornament. Hij heeft wat TLC nodig, de achteras zou even gecontroleerd moeten worden, maar dan is hij weer klaar voor de volgende 60 jaar of meer. Hij is gratis op te halen, staat wel in Zeeuws-Vlaanderen, tussen Hulst en Terneuzen. Bij interesse mail even naar Flamenco94@yahoo.com en dan stuur ik wat foto's door.
fietshobbyist
Berichten: 635
Lid geworden op: 13 mar 2019, 15.14
Locatie: Salland

Re: Empo?!

Bericht door fietshobbyist »

antiekefiets schreef: 20 mar 2023, 22.10 Hij heeft wat TLC nodig,
Time, Love and Care? Had ook gekund, maar nee:
Tender love and care, zo bleek. Of: tender loving care.
Tender, love and care is ook te lezen maar de komma hoort er mijns inziens niet in thuis.
Bandenplakker
Berichten: 503
Lid geworden op: 9 nov 2013, 16.12

Re: Empo?!

Bericht door Bandenplakker »

Dag Dolly,

Wat een prachtig voorstel.
Wat hier flink helpt voor de eventuele belangstelling, is vermelding van het merk ("Empo?" dat weet je dus niet zeker?) en het framenummer.
(detail-)foto's zouden nog mooier zijn, als dat kan.

Dirk
Plaats reactie