Nieuw op forum

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Plaats reactie
TonTon
Berichten: 118
Lid geworden op: 11 sep 2023, 18.56

Nieuw op forum

Bericht door TonTon »

Hallo ik ben Ton en verzamel klassieke racefietsen van Italiaanse en Nederlandse afkomst, plus jaren 70 Peugeot racefietsen.
Ik heb onlangs een paars gespoten racefiets aangeschaft met stickers van Colnago, terwijl het zeker geen Colnago is. Bij thuiskomst eens goed gekeken en onder het paars, blijkt er chroom te zitten en op het balhoofd een plaatje met JABO amsterdam; weliswaar ook paars gespoten maar de oorspronkelijke kleuren zullen er wel onder zitten.

Vriendelijke groet,
Ton
Bandenplakker
Berichten: 512
Lid geworden op: 9 nov 2013, 16.12

Re: Nieuw op forum

Bericht door Bandenplakker »

Dag Ton,

Welkom op het forum!

Als je belangstelling hebt:
Ik heb nog een witte Peugeot PX8 uit de jaren 70 in goede staat gratis af te halen (dichtbij Utrecht Centraal Station).
Het is geen echte racefiets, maar als je wilt, mag je hem hebben.

Groeten van Dirk
TonTon
Berichten: 118
Lid geworden op: 11 sep 2023, 18.56

Re: Nieuw op forum

Bericht door TonTon »

Hallo Dirk,

Dank je wel voor het bericht en jouw aanbod maar momenteel heb ik genoeg Peugeot racefietsen en de laatste aanschaf was een witte PX10 en een klein rood Peugeot kinderracefietsje. Ga nu eerst verder met de Hollandse en Italiaanse racefietsjes, maar de ruimte wordt wel steeds voller, dus kijk ik nu echt wat ik voor mijzelf heel speciaal vind. Het speuren blijft ook leuk😀

Vriendelijke groet,
Ton
TonTon
Berichten: 118
Lid geworden op: 11 sep 2023, 18.56

Re: Nieuw op forum

Bericht door TonTon »

Bandenplakker schreef: 16 sep 2023, 11.42 Dag Ton,

Welkom op het forum!

Als je belangstelling hebt:
Ik heb nog een witte Peugeot PX8 uit de jaren 70 in goede staat gratis af te halen (dichtbij Utrecht Centraal Station).
Het is geen echte racefiets, maar als je wilt, mag je hem hebben.

Groeten van Dirk
Hoi Dirk,
Inmiddels 3 Hollandse racefietsen verkocht, dus heb weer wat plek vrij. Mocht jouw aanbod nog gelden, dan houd ik mij aanbevolen.
Vriendelijke groet, Ton
Gebruikersavatar
marco verbaant
Berichten: 636
Lid geworden op: 19 jul 2015, 22.49

Re: Nieuw op forum

Bericht door marco verbaant »

TonTon schreef: 16 sep 2023, 10.55 Hallo ik ben Ton en verzamel klassieke racefietsen van Italiaanse en Nederlandse afkomst, plus jaren 70 Peugeot racefietsen.
Ik heb onlangs een paars gespoten racefiets aangeschaft met stickers van Colnago, terwijl het zeker geen Colnago is. Bij thuiskomst eens goed gekeken en onder het paars, blijkt er chroom te zitten en op het balhoofd een plaatje met JABO amsterdam; weliswaar ook paars gespoten maar de oorspronkelijke kleuren zullen er wel onder zitten.

Vriendelijke groet,
Ton
Ben reuze benieuwd naar deze Jabo.... Het merk heeft mijn interesse.... :D Foto...???
TonTon
Berichten: 118
Lid geworden op: 11 sep 2023, 18.56

Re: Nieuw op forum

Bericht door TonTon »

marco verbaant schreef: 20 okt 2023, 11.44
TonTon schreef: 16 sep 2023, 10.55 Hallo ik ben Ton en verzamel klassieke racefietsen van Italiaanse en Nederlandse afkomst, plus jaren 70 Peugeot racefietsen.
Ik heb onlangs een paars gespoten racefiets aangeschaft met stickers van Colnago, terwijl het zeker geen Colnago is. Bij thuiskomst eens goed gekeken en onder het paars, blijkt er chroom te zitten en op het balhoofd een plaatje met JABO amsterdam; weliswaar ook paars gespoten maar de oorspronkelijke kleuren zullen er wel onder zitten.

Vriendelijke groet,
Ton
Ben reuze benieuwd naar deze Jabo.... Het merk heeft mijn interesse.... :D Foto...???
Nou ik zal een fotootje maken en hier straks toevoegen. Zelf denk ik dat deze JABO weer uit mijn verzameling gaat.
Gebruikersavatar
marco verbaant
Berichten: 636
Lid geworden op: 19 jul 2015, 22.49

Re: Nieuw op forum

Bericht door marco verbaant »

TonTon schreef: 20 okt 2023, 11.59 Nou ik zal een fotootje maken en hier straks toevoegen. Zelf denk ik dat deze JABO weer uit mijn verzameling gaat.
Ik zie 'm op marktplaats. Voldoet aan de omschrijving... :D
TonTon
Berichten: 118
Lid geworden op: 11 sep 2023, 18.56

Re: Nieuw op forum

Bericht door TonTon »

marco verbaant schreef: 21 okt 2023, 12.37
TonTon schreef: 20 okt 2023, 11.59 Nou ik zal een fotootje maken en hier straks toevoegen. Zelf denk ik dat deze JABO weer uit mijn verzameling gaat.
Ik zie 'm op marktplaats. Voldoet aan de omschrijving... :D
Ja dat is hem Maarten en als deze weer uit de verzameling is, ga ik ook eens op zoek naar een herenfiets uit de jaren 40 of 50 👍😎
TonTon
Berichten: 118
Lid geworden op: 11 sep 2023, 18.56

Re: Nieuw op forum

Bericht door TonTon »

Ik bedoel Marco
Plaats reactie