Gronam2 schreef: ↑17 jan 2024, 13.26
Dit is een zeer verleidelijk exemplaar. De kleur vind ik fantastisch mooi. Is er een indicatie van de vraagprijs?
Ik vind hem ook heel fraai, en als hij mijn maat was had ik jullie er niet mee lastig gevallen.
Ik heb de eigenaar een berichtje gestuurd met die vraag en hoe hem hier te krijgen. De fiets staat nu in Spanje, als ik het wel heb. Zodra ik wat terug hoor laat ik het weten.
Jouw groene is wat mij betreft ook een pareltje non-fixie. Fantastische kleur en met die bluemels een zeer fraai geheel. Ik ben benieuwd naar de reactie van de verkopende partij.
Ergens anders op het forum stond dat de lak wat schade van het vervoer uit Spanje heeft. Ik had ook een Joco met lakschade, maar dit is met de juiste metallic kleur nagellak vaak mooi bij te werken. Bij RIH waarschijnlijk nog makkelijker, want die deden niet aan biesjes.
non-fixie schreef: ↑21 jan 2024, 16.54
Ik heb contact met de eigenaar gehad, en hij wil hem inderdaad wel verkopen. Vraagprijs is €300, plus de eventuele verzendkosten.
Mocht iemand interesse hebben, stuur me dan even een PB, dan breng ik je in contact met de eigenaar.
Ik heb je een PB gestuurd. Het is nl een fiets die zeker in de Eroica's mee kan.
Groet, Jacques