De rand van Nederland. Rit Oostwold 30 maart 2024.

Beurzen, evenementen en toertochten voor liefhebbers van historische fietsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fotomaan
Berichten: 1575
Lid geworden op: 1 jun 2012, 19.24
Locatie: Tilburg
Contacteer:

De rand van Nederland. Rit Oostwold 30 maart 2024.

Bericht door Fotomaan »

We verzamelen op 30 maart 2024 om 10:00u en starten om 10:30u bij een lid van de vereniging. Da’s Hans Pessink en die woont in de Noorderstraat nr.54
9682 PT Oostwold Oldambt
De rit gaat zo’n beetje door the middle of nowhere wat wil zeggen dat er niet of nauwelijks horeca te vinden is in die regio. Er is in Termunterzijl een jachthaven met een terras dus daar kunnen we eventueel even neerstrijken.
We komen via Hongerige Wolf en Kromme Elleboog wel in de buurt van een genever stokerij maar ik weet niet of het nou zo verstandig is om daar je dorst mee te lessen als je nog een stuk moet fietsen.
Het is mij overigens niet bekend of de aanwezigheid van die stokerij iets te maken heeft met de naamgeving van de gemeentes daar in de buurt. ;)
Neem dus zelf voldoende water en wat te eten mee. Verder een oude fiets met een gesmeerde ketting en harde banden.
Plakspullen, een pomp en wat gereedschap heb ik altijd bij mij maar iedereen is vrij om daar wat aan toe te voegen.
Een eventuele uitwisseling van onderdelen is uiteraard altijd mogelijk maar dat laat ik aan eenieder zelf om te organiseren.
En nu maar hopen dat het weer meewerkt.

Ik heb overigens al een overnachting bij een lid van Vrienden op de Fiets geboekt.
Het lijkt mij erg comfortabel om uitgerust aan de rit te beginnen. Er zijn daar vlak in de buurt nog plekjes genoeg om goedkoop te overnachten.

Groet Charles
https://oudefiets.nl/kalender/fietstoch ... groningen/
Ik hou van fietsen maar ook van fietsen.
Gebruikersavatar
Fotomaan
Berichten: 1575
Lid geworden op: 1 jun 2012, 19.24
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: De rand van Nederland. Rit Oostwold 30 maart 2024.

Bericht door Fotomaan »

De weerberichten zien er veelbelovend uit.
Een aangename temperatuur en regelmatig zon bij een matige zuid-oostenwind. :P
Ik hou van fietsen maar ook van fietsen.
Plaats reactie