Cornelo racefietsframe

Plaats reactie
TonTon
Berichten: 118
Lid geworden op: 11 sep 2023, 18.56

Cornelo racefietsframe

Bericht door TonTon »

Ik heb nog een net Cornelo racefietsframe liggen en voor leden mag die weg voor 20 euro. Cornelo is in tegenstelling tot zijn Italiaanse naam, een Nederlands merk uit Sint Willebrord. Frame heeft van die speciale geprofileerde framebuizen en heeft maat 53 (hoh bovenkant zadelbuis)Alleen ophalen, dan zie je wat je koopt en woon je te ver weg, laat dan een vriend, kennis of ander lid het frae ophalen. Zo doe ik het ook vaak. Tevens heb ik ook nog een stuurpen van Faggin te koop voor 20 euro. Is weliswaar moderner maar er zullen meer leden zoals ik zijn, die ook moderne fietsen hebben.
Bijlagen
image6.jpeg
image5.jpeg
image4.jpeg
image3.jpeg
image2.jpeg
image1.jpeg
m-gineering
Berichten: 1443
Lid geworden op: 27 sep 2012, 08.46
Locatie: kiel-windeweer

Re: Cornelo racefietsframe

Bericht door m-gineering »

TonTon schreef: 23 mar 2024, 13.57 Ik heb nog een net Cornelo racefietsframe liggen en voor leden mag die weg voor 20 euro. Cornelo is in tegenstelling tot zijn Italiaanse naam, een Nederlands merk uit Sint Willebrord.
Dat was Kokke sport, en die kochten die frames natuurlijk in Italie bij Technotelai oid, als het maar op Colnago leek ;)
/Marten
TonTon
Berichten: 118
Lid geworden op: 11 sep 2023, 18.56

Re: Cornelo racefietsframe

Bericht door TonTon »

m-gineering schreef: 23 mar 2024, 16.35
TonTon schreef: 23 mar 2024, 13.57 Ik heb nog een net Cornelo racefietsframe liggen en voor leden mag die weg voor 20 euro. Cornelo is in tegenstelling tot zijn Italiaanse naam, een Nederlands merk uit Sint Willebrord.
Dat was Kokke sport, en die kochten die frames natuurlijk in Italie bij Technotelai oid, als het maar op Colnago leek ;)
Ja precies dan klonk het interessanter 😎
TonTon
Berichten: 118
Lid geworden op: 11 sep 2023, 18.56

Re: Cornelo racefietsframe

Bericht door TonTon »

Frame is verkocht!
Plaats reactie